تمجید سرمربی ناتینگهام از ملی‌پوش ایرانی


تمجید سرمربی ناتینگهام از ملی‌پوش ایرانی

سرمربی اسپانیایی ناتینگهام فارست برای چندمین‌بار در هفته‌های اخیر توانمندی‌های کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را ستود.

تمجید سرمربی ناتینگهام از ملی‌پوش ایرانی

آیتور کارانکا معتقد است که به دست‌آوردن شانس بازی چند دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد در ترکیب ناتینگهام فارست با توجه به حضورش در بازی تیم ملی فوتبال ایران باعث بهتر شدن این بازیکن خواهد شد، زیرا او به دنبال پیدا کردن خود در چمپیونشیپ است.

سرمربی اسپانیایی تیم ناتینگهام فارست با اشاره به حضور اخیر کریم انصاری‌فرد در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر جهت بازی تدارکاتی با ونزوئلا اظهار داشت: قطر جای خوبی در این زمان سال وقتی به هوای اینجا (انگلیس) نگاه کنید است. وقتی شما در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کنید و برای بازی در تیم ملی خارج می‌شوید و در نخستین بازی گل می‌زنید در زمان بازگشت بیشتر از هر کسی انگیزه دارید. کریم انصاری‌فرد انگیزه خواهد داشت و من باید میان او و داریل یک نفر را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم.

وی افزود: کریم انصاری‌فرد خوب است. حیف که در وقفه چمپیونشیپ نتوانست با ما کار کند، اما برای او خوب است که به اردوی تیم ملی کشورش پیوست. زمانی که کریم انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست آمد گفتم او با توجه به تجربه‌اش به ما خیلی کمک خواهد کرد. در یکی از بازی‌های تیم ملی ایران گل زد که به او اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. این اتفاق خوبی است، زیرا وقتی برابر شفیلد یونایتد بازی کردیم نمایش کریم انصاری‌فرد در دقایق پایانی فوق‌العاده بود. او به خوبی کار کرده است و زمانی که اعتماد به نفس داشته باشد می‌تواند گل‌هایی به ثمر رساند. انصاری‌فرد به ما کمک خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی