فرهنگ و تفکر بسیجی عامل ایستادگی در برابر دشمنان است


فرهنگ و تفکر بسیجی عامل ایستادگی در برابر دشمنان است

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین ظریفی روز دوشنبه در اجتماع بسیجیان گناباد به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقابله با توطئه...

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین ظریفی روز دوشنبه در اجتماع بسیجیان گناباد به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان حضور تاثیرگذار داشتند و امروز هم این تفکر نظام را در برابر دشمنان بیمه می کند.
وی اظهار داشت: مردم با فرهنگ و تفکر بسیجی همواره آماده لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند و برای دفاع از آرمانهای انقلاب سر از پا نمی شناسند.
وی گفت: بسیج برای حفظ این نظام از هیچ تلاش و مجاهدت کوتاهی نمی کند و در این زمینه نمره قبولی کسب کرده و امروز نیز روحیه و تفکر بسیجی برای مقابله با مستکبران و ایادی آنها به الگویی برای سایر کشور های اسلامی تبدیل شده است.
معاون قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران افزود: هیچ فردی نمی تواند مسیر بسیج را تغییر دهد و اگر کسی فکر کند می تواند بسیجی را محدود کند، سخت در اشتباه است.
وی اظهار داشت: در محور مقاومت، بهترین و مخلص ترین نیروها مقابل دشمنان ایستاده اند و زمینه تشکیل بسیج جهانی فراهم شده است.
بیش از 40 هزار نفر از جمعیت 88 هزار نفری گناباد در قالب رده های مختلف بسیج سازماندهی شده اند.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403