سازشکاران به ملت فلسطین از پشت خنجر می زنند


سازشکاران به ملت فلسطین از پشت خنجر می زنند

زیاد النخاله با اشاره به اینکه هیچ دشمنی برای امت اسلامی به جز دشمن صهیونیستی و نظامهای حامی آن وجود ندارد گفت نظامهایی که روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی سازی می کنند، از پشت به ملت فلسطین خنجر می زنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه هیچ دشمنی برای امت اسلامی به جز دشمن صهیونیستی و نظامهای حامی آن وجود ندارد گفت نظامهایی که روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی سازی می کنند، از پشت به ملت فلسطین خنجر می زنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، زیاد النخاله در گفتگویی زنده با این شبکه گفت: «این نظامها (عادی سازندگان روابط) از دشمن چه می خواهند؟ اینها که به ملتمان از پشت خنجر می زنند، چه می خواهند؟ هنگامی که رئیس جمهور آمریکا با افتخار می گوید که اگر عربستان سعودی نبود، اسرائیل در خطری بزرگ قرار داشت، حاکمان سرزمین حرمین شریفین به ترامپ چه می گویند؟ عربستان شبانه چه اقدامی را انجام داد که شایسته این تعریف و تمجید باشد؟ اینها نشانهای ننگی است که در ازای فلسطین و خون ما و خون کودکانمان، بر سینه های آنان آویخته می شود. همه بدانند در فلسطین مردانی هستند که اقدامات برخی، آنها را ناامید نمی کند، زیرا آنها در بیت المقدس هستند».
وی همچنین تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، با سفرهایش به پایتختهای عربی، بر مقاومت فلسطین پیروز نخواهد شد.
النخاله گفت: «ملت ما، با مقاومت دلاورانه خود، تاریخ جدیدی را رقم می زند، از دستاوردی به دستاورد دیگر و از پیروزی به پیروزی دیگر؛ و چشم انداز نوید بخشی را می گشایند تا این مسیر را ادامه دهیم. این پایداری به یاری خدا متوقف نخواهد شد و باید با اتحاد و مقاومتمان از آن محافظت کنیم و آنهایی که تنهایمان می گذارند، ما را دلسرد نخواهند کرد. نتانیاهو نیز با سفرهایش به پایتختهای عربی پر زرق و برق نخواهد توانست بر ما پیروز شود، زیرا آن نظامها نمی دانند در فلسطین مردانی هستند که با وجود امکانات کم و قلّت یاران، باز هم پیروز می شوند».



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول