شاگرد منتظری: آیت‌الله منتظری بعد انقلاب به خانواده زندانیان منافقین کمک می‌کرد


شاگرد منتظری: آیت‌الله منتظری بعد انقلاب به خانواده زندانیان منافقین کمک می‌کرد

حجت الاسلام مجتبی لطفی شاگرد آیت‌الله منتظری گفت: آیت‌الله منتظری به خانواده زندانی‌ها اعم از بهایی، مسلمان، مجاهد(منافقین) و توده‌ای قبل و بعد انقلاب کمک می‌کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، هفته گذشته نشست «بیت‌ آیت‌الله منتظری و دهه60» با حضور عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مصطفی ایزدی فعال سیاسی، مجتبی لطفی از اعضای دفتر منتظری و مجتبی باقری از موسسان واحد نهضت‌های آزادیبخش برگزار شد.

این مناظره که تا 5 ساعت به طول انجامید، حاوی اطلاعات و بحث‌های خوبی بود که توسط خبرگزاری تسنیم پوشش داده شده بود.

در بخشی از این نشست، مجتبی لطفی به مسئله‌ای اشاره می‌کند که پیش از این توسط اطرافیان آیت‌الله منتظری گفته نمی‌شد و آن هم کمک کردن وی به مجاهدین خلق(منافقین) و حتی بهایی‌ها است.

حجت الاسلام مجتبی لطفی عضو دفتر آیت‌الله منتظری در بخشی از نشست بیت آیت‌الله منتظری و دهه 60، می‌گوید: آیت‌الله منتظری قبل انقلاب با مجاهدین خلق زاویه داشت. در زندان که بود آقای نفری پیش وی می‌آید و می‌گوید "از محمد ما چه خبر؟" وی جواب می‌دهد لبنان است. می‌پرسد جذب مجاهدین خلق که نشده است؟ آقای نفری جواب می‌دهد خیر.

وی ادامه داد: وقتی هم که فرزندش احمد منتظری به دیدار ایشان می‌آید، به وی می‌گوید جذب مجاهدین خلق نشو، من جزوه شناخت آنها را خواندم و افکار مارکسیستی دارد.

لطفی در ادامه می‌گوید: آیت‌الله منتظری فقط یک کار انسانی می‌کرد و آن هم این بود که به خانواده زندانی‌ها اعم از بهایی، مسلمان، مجاهد و توده‌ای قبل و بعد انقلاب کمک می‌کرد. دختر ایشان اشرف منتظری رابط آیت‌الله منتظری برای کمک به خانواده‌های زندانیان بود. رئیس زندان قزل‌حصار به وی می‌گوید "چرا به اینها کمک می‌کنی؟" می‌گوید "مگر شما به زندانی‌ها غذا نمی‌دهید؟ خب زن و بچه اینها هم انسان هستند".

در تماس خبرنگار تسنیم با مجتبی لطفی، وی ضمن تایید کمک کردن آیت‌الله منتظری به خانواده‌های زندانیان منافقین، بهایی‌ها و...، اظهار داشت: این کمک‌ها هم برای قبل انقلاب و هم برای بعد انقلاب بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید