گردنه تته همچنان مسدود است


گردنه تته همچنان مسدود است

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حدود 350 نفر عوامل راهداری و 300 دستگاه ماشین آلات در جاده‌های استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته برف روبی در جاده‌های استان انجام شده است، افزود: هم‌اکنون در محور قروه به همدان بارش برف داریم و در سایر محورها هم بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: از روز پنج شنبه هفته گذشته محور سروآباد به پاوه(گردنه تته) بسته شده است که تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد.

نوذری ادامه داد: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت تردد در مواقع بارش باران و برف، به وسایل ایمنی مجهز باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از سفر به اطلاعات هواشناسی توجه کنند و جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان با سامانه 141 تماس گرفته و یا از اپلیکشین و سایت 141 اداره راهداری استفاده کنند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!