ساخت هندوانه نمدی برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و اغلب بچه ها دوست دارند ساخت این نوع کاردستی ها را تجربه نمایند، از این رو ما مجموعه ایی از عکس های هندوانه با نمد را گردآوری نموده و ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگویی برای شما عزیزان در این جهت باشند. پس تا پایان همراه ما بوده و با این مدل های کاردستی هندوانه آشنا شوید.

ساخت هندوانه نمدی برای کودکان

هندوانه های نمدی می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کاردستی شب یلدا باشند، کاردستی هندوانه به شکل های مختلف ساخته می شود که نوع نمدی آن رایج ترین و در عین حال یکی از زیباترین مدل های آن محسوب می گردد. برای ساختن انواع هندوانه با نمد باید از نمدهایی با رنگ قرمز، سبز، سفید یا سبز کم رنگ و مشکی استفاده نمود. ابتدا الگوی هندوانه را روی کاغذ یا مقوا کشیده و سپس روی نمد منتقل نموده و برش بزنید. سپس با کمک چسب هندوانه را تکمیل نمایید.

مدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانه

تصاویر زیر نمونه های زیبایی از انواع هندوانه ساخته شده با نمد می باشند که می توانید از آنها به عنوان ایده استفاده نموده و با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود زیباترین هندوانه ها را با نمدهای رنگی و زیبا بسازید و آنها را به عنوان گیفت شب یلدا و یا کاردستی های کودکانه مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که این مدل ها کاملا خلاقانه و سلیقه ایی هستند و می توانید تغییرات لازم را در آنها ایجاد نمایید.

مدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانهمدل های هندوانه نمدی برای شب یلدا با طرح های خلاقانه

ضمن اینکه امیدوارم از تماشای این هندوانه های بامزه و دوست داشتنی لذت برده باشید، پیشنهاد می کنم با کلیک بر روی ایده های شب یلدا در مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و ایده ها و همچنین آموزش های متنوع و بسیار زیبا برای شب یلدا دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک از مطالب ارائه شده ببرید.