مرکز ملی شماره گذاری کالا در گیلان افتتاح شد


مرکز ملی شماره گذاری کالا در گیلان افتتاح شد

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی گیلان به ایرنا حاکیست؛ روهام قلیچی گفت: این نمایندگی به منظور کمک به تحقیق و پیشرفت امور بازرگانی و صنایع کشور و ایجاد امکانات علمی جهت شماره گذاری تولیدات صنعتی ، کالاهای...

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی گیلان به ایرنا حاکیست؛ روهام قلیچی گفت: این نمایندگی به منظور کمک به تحقیق و پیشرفت امور بازرگانی و صنایع کشور و ایجاد امکانات علمی جهت شماره گذاری تولیدات صنعتی ، کالاهای تجاری و خدمات عمومی شروع به فعالیت کرده است.
وی به مزایای حاصل از پیوستن به نظام ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران اشاره و اظهار کرد: با توجه به منافع سازمان های عرضه کننده و خریدار کالا ، عرضه کنندگان می توانند با عضویت در ایران کد، محصولاتشان را در یک نمایشگاه مجازی دائمی ( سایت اطلاع رسانی ملی کالا) معرفی کنند که در ثبت رسمی آن در سطح ملی در این سامانه جامع بسیار حائز اهمیت است .
وی همچنین کدهای ملی مربوط به کالاهای تولیدی را به عنوان کلید دریافت سفارش به خریداران جهت جذب اعتماد و سهم بازار بیشتر دانست و تصریح کرد: شرکت در نمایشگاه مجازی جامع و یکپارچه عرضه محصولات، شناسنامه دار شدن کالاها و خدمات مربوطه از ویژگی های این مرکز است.
قلیچی اطلاع رسانی کامل و با برد وسیع و ایجاد کلید و زبان مشترک ارتباطی با خریداران ، افزایش امکان فروش به موسسات ، موفقیت در منبع یابی رقابتی و ایجاد امکان فروش مناسب تر ، صرفه جویی کلان اقتصادی از طریق مدیریت بهینه کالاهای در جریان، شناسنامه دار شدن کالاهای تحت پوشش ، امکانپذیر شدن تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی خریدها و مصارف ، تسهیل مدیریت موجودی در انبار و اموال ، کاهش هزینه نهایی و برخورداری از لجستیک موثر و یکپارچگی بستر اطلاعاتی اقلام جهت استفاده از اطلاعات ساختاری را از دیگر فواید این سامانه عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع سامانه کد گذاری کالا و خدمات تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به مرکز آموزش بازرگانی واقع در خیابان بیستون جهت ثبت نام در این سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.
7296 / 2007
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس