وینفرد شفر پاسخ داد : شایعه ای داغ که در مورد ستاره استقلال تکذیب شد !


وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشحالم دوباره به اهواز آمده‌ام. همیشه شایعات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی زیاد است. یکی از شایعات این بود که خسرو حیدری می‌خواهد به سپاهان برود، ولی چنین چیزی صحت ندارد. من و مدیرعامل باشگاه همیشه در ارتباط هستیم. برخی‌ها دنبال این هستند که استقلال را از هدفش دور...

وینفرد شفر پاسخ داد : شایعه ای داغ که در مورد ستاره استقلال تکذیب شد !

وینفرد شفر : رفتن خسرو حیدری به سپاهان تکذیب شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۷:۱۳
وینفرد شفر پاسخ داد : شایعه ای داغ که در مورد ستاره استقلال تکذیب شد !

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، با مدیرعامل این باشگاه در تماس است تا آبی‌پوشان را به شرایطی مطلوب برسانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

خوشحالم دوباره به اهواز آمده‌ام. همیشه شایعات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی زیاد است. یکی از شایعات این بود که خسرو حیدری می‌خواهد به سپاهان برود، ولی چنین چیزی صحت ندارد. من و مدیرعامل باشگاه همیشه در ارتباط هستیم. برخی‌ها دنبال این هستند که استقلال را از هدفش دور کنند، اما می‌خواهیم این تیم را به جایگاه اصلی برسانیم. استقلال باشگاه معمولی و کوچک نیست، این باشگاه بزرگ و ویژه است و کسی نمی‌تواند از بیرون باشگاه صحبتی کند. من و مدیرعامل باشگاه در رأس کار هستیم. مدیرعامل و من با هم برای حل مشکلات در تماس هستیم تا استقلال را به شرایط مطلوب برسانیم.

وینفرد شفر با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت:

بازی راحتی نبود. طبیعی است برابر تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند کارمان سخت خواهد بود. در استقلال همه می‌خواهند که ببریم. در این مسابقه پنج شش موقعیت گل داشتیم و در صحنه‌ای که به گل رسیدیم، کمی خوش‌شانس بودیم. در این دیدار، از جلوی دروازه خودمان تا دروازه حریف فوتبال یک ضرب و دو ضربی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

داور مسابقه به دلیل بارش باران بازی را متوقف کرد که نمی‌دانم دلیلش چه چیزی بود. در طول تجربه کاری‌ام بارش باران با شدت بیشتر از این دیده بودم و به نظرم، هوای امروز در مقابل آن آفتابی بود! اگر شرایط بخواهد این‌گونه باشد، خیلی از بازی‌های دنیا باید متوقف شود. در آن شرایط، خوب بازی می‌کردیم که آن وقفه تمرکزمان را به‌هم زد. شاید اگر آن وقفه اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

وینفرد شفر بار دیگر به دیدار امروز تیمش برابر استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت:

در ۱۵، ۱۶ دقیقه پایانی بازی، خیلی باهوش بازی نکردیم. زمانی که یک ضرب دو ضرب بازی می‌کردیم، شانسی به حریف ندادیم. وقتی صاحب ضربه کرنر می‌شویم، باید از آن استفاده کنیم، نه اینکه بلند ارسال کنیم و دروازه‌بان حریف بگیرد و توپ را به پشت محوطه جریمه خودمان بفرستد. این اشکال داور نیست، اشکال از خودمان است. از طرفی، به جای نگه داشتن توپ در اواخر بازی، خطاهای بچگانه دادیم. در مجموع، باید تقدیر و تشکری از تیمم داشته باشم. با این برد، کمی از فشارها برداشته شد. پیش از این گفته بودم که ما تیم جدیدی می‌سازیم. هواداران‌مان امروز فوق‌العاده بودند و زمانی که حضور آنها را می‌بینیم، لذت می‌بریم. با حضور هواداران می‌توانیم هر نتیجه‌ای را تغییر بدهیم.

وینفرد شفر درباره عملکرد الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای تیمش عنوان کرد:

گرو امروز خوب جنگید، خوب پاس داد و قدم به قدم بهتر می‌شود و می‌تواند در آینده به ما کمک کند. او دو موقعیت گلزنی داشت که اولی با بدشانسی گل نشد و روی موقعیت دوم می‌توانست بهتر استفاده کرده و ما را به گل دوم برساند. گرو مهاجمی است که برای سایر مهاجمان فضاسازی می‌کند، همان‌طوری که امروز برای باقری فضاسازی کرد. گرو امروز در مجموع خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

در چند بازی اخیر، توپ را در میانه زمین از دست داده‌ایم. زمانی که هافبک‌های ما می‌چرخند، توپ را از دست می‌دهند. در نمایش بازی‌ تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی، کار هافبک‌ها یک ضرب و دو ضرب است، نه دریبل زدن. کاری که امروز روزبه چشمی و علی کریمی انجام داده و با هم یک ضرب و دو ضرب انجام دادند، یا پاسکاری وریا غفوری با گرو و فرشید اسماعیلی باعث شد تا وریا صاحب موقعیت شود. در مجموع، دریبل کردن در میانه زمین ممنوع است و اجازه دریبل زدن نداریم، مگر اینکه در موقعیت‌های خطرناک داخل محوطه جریمه باشیم، مثل پاس آخری که به روح‌الله باقری رسید و او گل زد. اگر بخواهیم فوتبال را سریع بازی کنیم، باید زودتر پاس بدهیم.

وینفرد شفر در خصوص تغییرات زیاد تیمش به نسبت فصل گذشته عنوان کرد:

در این باره، هشت ماه پیش، یک ماه پیش یا هر زمانی صحبت کردم. ما چه کاری می‌توانستیم بکنیم؟ ما شانس زیادی برای قهرمانی و کسب ستاره سوم آسیا داشتیم. نمی‌خواهم اسم کسانی را که نگذاشتند به این هدف دست پیدا کنیم، بگویم. ما تیم جدیدی داریم و در حال بررسی هستیم که نیم‌فصل چه کاری باید انجام دهیم. فصل قبل شانس بالایی داشتیم، اما اکنون با تیم جدیدی روبه‌رو هستیم و باید بررسی کنیم که نیم‌فصل چه کاری باید انجام دهیم تا شانسی برای قهرمانی پیدا کنیم.

وینفرد شفر در واکنش به همگروهی استقلال با العین امارات، الهلال عربستان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

آیا من در مالزی بودم؟ (به شوخی). پارسال و فصل گذشته با العین همگروه بودیم. آنها بهترین بازیکن خودشان یعنی عمر عبدالرحمان را از دست داده‌اند، بازیکنی که به الهلال پیوست. با این وجود، العین میلیون‌ها دلار هزینه کرده است. استقلال فصل گذشته با العین و الهلال همگروه شد و برخی‌ها گفتند شانسی ندارد، اما در گروهش اول شد. الان باید ببینیم چه بازیکنی می‌توانیم بگیریم. همیشه با مدیرعامل باشگاه در ارتباط بوده و هماهنگ هستیم. شاید هفته بعد جلسه‌ای داشته باشیم. آدم‌هایی که پشت سر تیم صحبت می‌کنند، شانسی برای رسیدن به هدف‌شان ندارند و برای هر اتفاقی آماده هستیم. داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم نیم‌فصل دوم بازگشته و می‌توانند به ما کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید