هیچ ارزشی بالاتر از این نیست که فراموش نکنیم انسانیم


هیچ ارزشی بالاتر از این نیست که فراموش نکنیم انسانیم

هاشمی گفت: تعداد مجموعه های خیریه در سطح کشور زیاد است، اما گمنام هستند. امیدوارم تعداد آنها افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از وبدا، «سید حسن هاشمی» در حاشیه حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت در رقه بشرویه درخصوص اقدامات نورآوران سلامت، اظهار کرد: نورآوران سلامت در راستای اهداف انسان دوستانه و ایمانی ایرانیان متدین و انقلابی راه اندازی شده و درواقع ادامه مسیر جهاد سازندگی است. البته بخشی از آن مربوط به همت و مشارکت داوطلبانه و بدون توقع مادی دست اندرکاران این کاروان خیریه است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ ارزشی بالاتر از این نیست که فراموش نکنیم انسان هستیم، افزود: انسانیت، بالاترین افتخاری است که هر کسی می تواند در طول دوران حیات مادی خود داشته باشد. تمام دوستانی که در طول این سالها با حضور در این کاروان خیریه، آن را همراهی کرده اند، در درجه اول با هدف توجه به مردم و محرومیت زدایی در کشور و در وهله بعدی توجه به خود و کسب درجات معنوی، به خدمت پرداخته اند.

هاشمی با اشاره به مجموعه های خیریه در سطح کشور، تصریح کرد: از اینگونه مجموعه های خیریه در سطح کشور زیاد است، اما گمنام هستند. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و به برکت روز میلاد حضرت رسول (ص)، تعداد آنها افزایش پیدا کند. چراکه تنها توشه انسان برای سفر آخرت اعمال خیر و صالح است.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوالی درخصوص تعداد اعمال جراحی چشم در روستای رقه، بیان کرد: کار اصلی را دیگران انجام داده اند و بنده نیز سهمی داشته ام. حضور ما نیز در این کاروان به این دلیل است که انگیزه خدمت به مردم افول پیدا نکند.

دکتر هاشمی با اشاره به فعالیت کاروان خیریه نورآوران سلامت اظهار داشت: نورآوران سلامت دو گروه هستند و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند. مقصد بعدی این دو کاروان منطقه چابهار و روستاهای اطراف بوشهر (منطقه دشتستان) است.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس