ناراحتی استقلالی ها از نتایج خوب پرسپولیس!


«علیرضا اکبرپور» با اشاره به ناراحتی هواداران استقلال از کسب نتایج این تیم در مسابقات لیگ برتر و قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان، اظهار داشت: ناراحتی حق طبیعی هواداران است و آن ها به عنوان صاحبان اصلی استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان شرایط ایده آل و مطلوبی داشته باشد. وی افزود: وقتی پرسپولیس به عنوان رقیب اصلی استقلال توانسته نتایج بسیار خوبی...

ناراحتی استقلالی ها از نتایج خوب پرسپولیس!

با نتایج خوب پرسپولیس، هواداران حق دارند از شرایط تیم خود ناراحت شوند !
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۶
ناراحتی استقلالی ها از نتایج خوب پرسپولیس!

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : وقتی پرسپولیس به عنوان رقیب اصلی استقلال توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند، هواداران حق دارند از شرایط تیم خود ناراحت شوند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«علیرضا اکبرپور» با اشاره به ناراحتی هواداران استقلال از کسب نتایج این تیم در مسابقات لیگ برتر و قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان، اظهار داشت:

ناراحتی حق طبیعی هواداران است و آن ها به عنوان صاحبان اصلی استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان شرایط ایده آل و مطلوبی داشته باشد.

وی افزود:

وقتی پرسپولیس به عنوان رقیب اصلی استقلال توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند، هواداران حق دارند از شرایط تیم خود ناراحت شوند. البته هواداران باید ناراحتی خود را کنترل کنند زیرا در غیر این صورت شرایط تیم بسیار بدتر خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال از هواداران این تیم خواست صبوری پیشه کنند تا روزهای خوب این تیم از راه برسد و ادامه داد:

استقلال تیم برگی است و به روزهای خوبش بر خواهد گشت اما در این راه دشوار هوادران تیم محبوبشان را حمایت کنند.

اکبرپور درباره دلایل عدم موفقیت استقلال در فصل جاری مسابقات لیگ برتر اذعان داشت:

جدایی بازیکنان تاثیر گذاری همچون امید ابراهیمی، امید نورافکن، سید مجید حسین، مامه تیام و سرور جپاروف که از ستون های اصلی استقلال در فصل گذشته بودند قدرت این تیم را کاهش داد.

وی افزود:

همچنین تغییر بسیار دیرهنگام مدیرعامل باعث شد بازیکنان چندان با کیفیتی به تیم اضافه نشوند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که بازیکنان خارجی نتوانسته اند انتظارات را برآورده سازند و آیا بهتر نیست در فهرست خروجی این تیم قرار بگیرند، گفت:

شرایط بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی متفاوت است و آن ها برای هماهنگی نیاز به زمان بسیار بیشتری دارند. در کنار این مساله نمی توان از الحاجی گرو مانند مامه تیام انتظار داشت زیرا وضعیت فنی این دو بازیکن کاملا متفاوت است.

اکبرپور درباره این که شفر می تواند استقلال را به روزها ی اوجش برساند یا نه اعلام کرد:

او یک مربی باتجربه است که فصل گذشته توانست استقلال را به موفقیت های بزرگی برساند. او در این فصل نیز می تواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند و باید اجازه داد این مربی آلمانی در فضایی آرام و به دور از حاشیه کارش را ادامه دهد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:

هنوز تا پایان فصل، بازی های زیادی باقی مانده و به نظرم استقلال همچون پارسال در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر جهش قابل توجهی خواهد داشت.

مهاجم اسبق استقلال در باره گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

استقلال در گروه بسیار دشواری قرار دارد و حتی می توان گفت هر چهار تیم حاضر در این گروه مدعی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وی افزود:

تیم های همگروه ما در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی از بزرگی استقلال آگاهی دارند و از رویارویی با پر افتخارترین تیم ایران در قاره کهن هراس دارند.

اکبرپور در پایان گفت:

استقلال به انجام کارهای سخت عادت دارد و به طور حتم با تمام قدرت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شود تا بتواند به عنوان تیم اول صعود کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در دور جدید از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات همگروه است

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !