843 شغل در روستاهای زنجان ایجاد شد


843 شغل در روستاهای زنجان ایجاد شد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از محل اعطای تسهیلات قانون اشتغال قراگیر 843 شغل در بخش روستائی استان زنجان ایجاد شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته مهندس ناصر فغفوری افزود: سه هزار و 191 متقاضی جهت دریافت تسهیلات از طریق سامانه کارا ثبت نام کرده اند که دو هزار و 698 متقاضی در بخش روستائی بوده است.
وی از بررسی و تصویب یکهزار و 463 طرح به مبلغ یکهزار و 410 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات در بخس ورستائی در کمیته فنی خبر داد و اظهار داشت: پرونده این طرح ها جهت اعطای تسهیلات به بانک ها ارجاع شده است.
این مسئول در خصوص وضعیت طرح های اجرائی در بخش شهری طرح کارا خاطرنشان کرد: 493 متقاضی در این بخش ثبت نام کرده اند که 127 طرح به مبلغ دو هزار و 400 میلیارد ریال جهت اجرا در بخش شهری به بانک های عامل معرفی شده اند.
فغفوری ادامه داد: در طرح های روستایی سود این تسهیلات بین 4 تا 10 درصد و در طرح های شهری 18 درصد با در نظر گرفتن 2 درصد یارانه می باشد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت یاد آور شد: هم اکنون مبلغ 155 میلیارد ریال به بخش روستایی و 135 میلیارد ریال به طرح های شهری پرداخت شده است که علاوه بر ایجاد اشتغال جدید زمینه صیانت از اشتغال های موجود را نیز فراهم کرده است.
8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح