جو کول: نبرد تاتنهام-چلسی مهم‌ترین دربی لندن است


جو کول: نبرد تاتنهام-چلسی مهم‌ترین دربی لندن است

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- جو کول باور دارد تقابل تاتنهام و چلسی در حال حاضر بزرگ‌ترین نبرد لندن است. به نقل از وبسایت اکسپرس، جو کول در شبکه بی تی اسپورت به عنوان مفسر مشغول است و باوردارد که...

طرفداری- جو کول باور دارد تقابل تاتنهام و چلسی در حال حاضر بزرگ‌ترین نبرد لندن است.

به نقل از وبسایت اکسپرس، جو کول در شبکه بی تی اسپورت به عنوان مفسر مشغول است و باوردارد که جدال چلسی-تاتنهام باتوجه به عملکرد مناسب این تیم در سال‌های اخیر از اهمیت بسیاری برخوردار شده است. یکی از به یاد ماندنی‌ترین مسابقات میان این دو تیم در سال 2016 رقم خورد و در این بازی چلسی موفق شد باوجود دریافت 2 گل، در ادامه نتیجه را به تساوی 2-2 تبدیل کند. بنابراین، هافبک پیشین چلسی باوردارد که آرسنال در فصول گذشته دچار مشکل شده و اکنون دربی شمال لندن بزرگ‌ ترین مسابقه این شهر به شمار نمی‌آید. جو کول در این رابطه افزود:

برترین دربی لندن برای من[چلسی-تاتنهام] است. هواداران از یکدیگر خوششان نمی‌آید. فکر می‌کنم تاریخی و مسائلی بین بازیکنان از مسابقه سه سال پیش[در استمفوردبریج] وجود دارد. بازی مقابل تاتنهام بزرگ تر از نبرد با آرسنال است. این عقیده من است. حداقل برای چلسی و تاتنهام این گونه است و احساس می‌کنم که آرسنال تدریجا در حال خارج شدن از رقابت است. چلسی و تاتنهام بهترین تیم‌های لندن هستند. به همین دلیل این مسابقه از حساسیت بیشتری برخوردار است.

هافبک اسبق تاتنهام، رایان میسون، با نظر جو کول موافق است. اگرچه ریو فردیناند معتقد است که میسون و کول با خشم هواداران آرسنال روبرو خواهند شد. فردیناند توضیح داد:

توییتر رایان و جو سرشار از نظرات طرفداران آرسنال خواهد شد. هواداران توپچی‌ها[از این صحبت] عصبانی می‌شوند. اگرچه این نشان می‌دهد که تاتنهام در فصول گذشته به چه میزانی پیشرفت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری