بزرگترین حزب اسلامی الجزایر: سفر بن سلمان به نفع کشور نیست/هر کس که ولو یک کلمه درباره ولیعهد بگوید حبس می شود


بزرگترین حزب اسلامی الجزایر: سفر بن سلمان به نفع کشور نیست/هر کس که ولو یک کلمه درباره ولیعهد بگوید حبس می شود

شفقنا- «عبدالرزاق مقری» رپیس جنبش جامعه سالم (بزرگترین حزب اسلامی در الجزایر) روز شنبه گفت که سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان ولیعهدسعودی به این کشور در مرحله کنونی به نفع وجهه عربی و بین المللی الجزایر نیست. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، مقری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره موضع وی نسبت […]

بزرگترین حزب اسلامی الجزایر: سفر بن سلمان به نفع کشور نیست/هر کس که ولو یک کلمه درباره ولیعهد بگوید حبس می شود

شفقنا- «عبدالرزاق مقری» رپیس جنبش جامعه سالم (بزرگترین حزب اسلامی در الجزایر) روز شنبه گفت که سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان ولیعهدسعودی به این کشور در مرحله کنونی به نفع وجهه عربی و بین المللی الجزایر نیست.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، مقری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره موضع وی نسبت به سفر بن سلمان به الجزایر گفت: بن سلمان ششم دسامبر آینده به الجزایر سفر خواهد کرد.

وی که در یک سمینار سیاسی تحت عنوان «عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و گسترش صهیونیسم در جهان عرب» سخن می گفت، افزود: استقبال از ولیعهد سعودی در این مرحله در حقیقت به نفع وجهه جهانی و عربی الجزایر نیست و در واقع پاسخ به دونالد ترامپ مبنی بر کاهش قیمت نفت است در حالی که او می داند این موضوع به ضرر الجزایر است.

مقری ادامه داد: ولیعهد سعودی با این سفر شاید برای اطمینان خاطر دادن به الجزایر تلاش کند و شاید هم می خواهد الجزایر را به گونه ای تبدیل کند که مبتنی بر کمک ها باشد اما ما مطمئنیم که غرور الجزایری ها اجازه نخواهد داد که کشورشان به یک کشور حزیص تبدیل شود.

رئیس بزرگترین حزب اسلامی الجزایر با بیان اینکه هدف از سفر منطقه ای ولیعهد سعودی پوشاندن خودش است، تصریح کرد: وضعیت در عربستان سعودی به حد قتل دسته جمعی در یمن و حبس هر کسی رسیده است که حتی یک کلمه ولو یک لطیفه درباره ولیعهد بگوید. همانطور که می دانید در این کشور زندانیان و عده زیادی هستند که در معترض تهدید قرار دارند و عده ای نیز کشته شده اند که آخرین آنها جمال خاشقجی بوده است.

خبر را در القدس العربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد