تست تصادف ولوو ایکس سی 40 | فیلم


ولوو ایکس سی 40 (Volvo XC40)، خودرو شاسی بلند جمع و جور سوئدی رسما معرفی شد. ولوو XC40 ایمن‌ترین خودرو در کلاس خود است.شرکت خودروسازی سوئدی ولوو سرانجام از کوچک‌ترین کراس اوور خود، یعنی ولوو ایکس سی 40 در میلان ایتالیا پرده برداری کرد. با توجه به تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بودند، این خودرو از شباهت زیادی با مدل مفهومی 40٫1 برخوردار است و همزمان...

ولوو ایکس سی ۴۰ (Volvo XC40)، خودرو شاسی بلند جمع و جور سوئدی رسما معرفی شد. ولوو XC40 ایمن‌ترین خودرو در کلاس خود است.شرکت خودروسازی سوئدی ولوو سرانجام از کوچک‌ترین کراس اوور خود، یعنی ولوو ایکس سی ۴۰ در میلان ایتالیا پرده برداری کرد. با توجه به تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بودند، این خودرو از شباهت زیادی با مدل مفهومی ۴۰٫۱ برخوردار است و همزمان بسیاری از ویژگی‌های دو مدل بزرگ‌تر ایکس سی ۶۰ و ایکس سی ۹۰ را نیز در خود جای داده است.

تست تصادف ولوو ایکس سی 40 | فیلم

ولوو | تگ

از مهم‌ترین ویژگی‌های این شاسی بلند جمع و جور می‌توان به دی لایت‌های معروف به چکش تور، جلو پنجره بسیار زیبا، رینگ‌های ۱۷ اینچی بزرگ و ترکیب رنگ مناسب بین بدنه و سقف اشاره کرد. بی‌تردید سبک طراحی که ولوو آن را برای تولید این خودرو همراهی کرده است، می‌تواند سطح گسترده‌ای از خریداران جوان را تحت پوشش قرار دهد و از ولوو ایکس سی ۴۰ محصولی کاملا مناسب قشر فعال بسازد.

در سمتی دیگر، ولوو XC40 ارائه کننده طیف گسترده‌ای از امکانات امنیتی و کمکی راننده است که می‌توان آن‌ها را شکل جدیدی از امکانات حاضر در دو مدل کراس اوور بزرگ‌تر ولوو، اما با رویکردی متفاوت جهت استفاده در داخل شهر دانست. یکی از مهم‌ترین این سیستم‌ها، “Pro Pilot Assist”‌ نام دارد که به نوعی رانندگی نیمه خودکار را به همراه دارد. سیستم پرو پایلوت اسیست تا حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت عمل خواهد کرد و به صورت خودکار می‌تواند کنترل فرمان، شتاب گیری و ترمز گیری اتومبیل را در اختیار خود بگیرد. از دیگر سیستم‌های ایمنی خودرو جدید ولوو می‌توان به سیستم ایمنی شهری، حفاظت جاده‌ای، ترمز خودکار برای هشدار ترافیک، ترمز اضطراری همراه با تشخیص اتومبیل‌ها – دوچرخه‌ها و عابرین پیاده و همچنین یک دوربین ۳۶۰ درجه‌ای برای دید کامل در اطراف خودرو اشاره کرد. تمامی این قابلیت‌ها، ولوو ایکس سی ۴۰ را به ایمن‌ترین و مجهز‌ترین خودرو شاسی بلند جمع و جور گران قیمت بازار تبدیل کرده‌اند.

(۱۲۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته