سومین کانون سلامت محله در ایرانشهر افتتاح شد


سومین کانون سلامت محله در ایرانشهر افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - معاون اجتماعی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سومین کانون سلامت محله شهید محمد امین دوستکام در بلوار امام خمینی (ره) این شهرستان افتتاح شد.

شهلا میرلاشاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت همه ‎جانبه مردم و در راستای اجتماعی شدن مقوله سلامت به همت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و با همکاری معتمدین محله بلوار امام خمینی (ره) کانون سلامت محله شهید دوستکام افتتاح شد.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این طرح ارتقای سلامت مردم است، افزود: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در نظر دارد با استقرار کانون سلامت در محلات کم‎ برخوردار مشارکت مردم را برای ارتقای سلامت جامعه افزایش دهد.
معاون اجتماعی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: کانون سلامت محله در گروه‎ های هدف مادر و کودک، نوجوان و جوان، میانسال، سالمند و تحکیم بنیان خانواده فعالیت دارد.
میرلاشاری خاطر نشان کرد: هر کانون سلامت محله حدود پنج هزار نفر را در منطقه خود زیر پوشش قرار می ‌دهد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
9908**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی