کمپینی با رنگ خون و لکه‌های قرمز بر روی لباس پزشکان!


کمپینی با رنگ خون و لکه‌های قرمز بر روی لباس پزشکان!

انجمن ملی سلاح آمریکا (NRA ) چند هفته پیش از پزشکان خواسته بود به جای موضوعاتی مانند تحقیق درباره خشونت و سلاح به امور مربوط به شغل خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، پزشکان آمریکایی کمپینی علیه انجمن ملی سلاح آمریکا راه انداخته‌اند که به کمپین کشوری بدون سلاح معروف شده است. در این کمپین که با هشتگ #stayinmylane شناخته می‌شود پزشکان تصاویری از اجسادی را منتشر می‌کنند که هر روز توسط سلاح‌هایی تولید می‌شوند که در دست همه مردم عادی قرار دارد.

پزشکان آمریکایی تصاویری مانند تخت جراحی را منتشر می‌کنند که از آن خون می‌چکد یا اینکه لکه‌های بزرگ قرمز رنگ روی لباس پزشکان می‌ماند.

انجمن ملی سلاح آمریکا (NRA ) چند هفته پیش از پزشکان خواسته بود به جای موضوعاتی مانند تحقیق درباره خشونت و سلاح به امور مربوط به شغل خود بپردازند. حالا میلیون‌ها پزشک آمریکایی در پاسخ به این بیانیه‌ به این کمپین پیوسته و خواستار ممنوع شدن سلاح هستند.

در تصاویری که پزشکان منتشر می‌کنند تصویر یک پوکه تفنگ خودنمایی می‌کند که زیر آن نوشته شده است: «من این را از سر یک نوزاد شش ماهه خارج کردم.»

رادیو ملی آمریکا (NPR) اخیراً درگفتگو با یکی از همین پزشکان آماری را منتشر کرد که هر روز در آمریکا بیش از 95 نفر با سلاح گرم کشته می‌شوند ولی این آمار بیشتر از این است.

پزشکان در این کمپین تلاش می‌کنند شغل و حرفه روزمره خود را با عکسهای واقعی به مردم نشان دهند. آنها می‌خواهند حرف‌ها و نظراتشان در فضای عمومی شنیده شود. آنها می‌خواهند با نشان دادن واقعیات، انجمن ملی سلاح آمریکا را به چالش بکشند تا شاید آمریکا را تغییر دهند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !