جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ما سختی‌ها را تحمل می‌کند اما اراده دشمن را می‌شکند افزود: ملت ما هرگز به نداهای دشمن پاسخ نمی‌دهد بلکه با لوله تفنگ‌ها و با صبر و شکیبایی پاسخ دشمن را در میدان می‌دهد و هرگز تسلیم نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار حسین سلامی امروز در همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) رحمت العالمین و با مؤمنان مهربان بود و از جانب خداوند مبعوث شد تا غل و زنجیر اسارت را از دست و پای بشریت باز کند و انسان‌ها را به کرامت و مجدی که خداوند برایشان قائل بود برساند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عجز و درماندگی دنیای استکبار مقابل عزم و اراده ی مستحکم فرزندان رشید این سرزمین موجب شده تا دشمنی خود را در حوزه های اقتصادی و فرهنگی تمرکز دهند.

سردار سلامی کارآمدترین شیوه ی مقابله با فشارهای اقتصادی و شکستن رژیم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی را عملی کردن الگوهای اقتصاد مقاومتی در بستر، بهره گیری از توان بومی و نیروی عظیم بسیج عنوان کرد و گفت: تجربه تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده که با روحیه بسیجی می توان استقلال را در بهترین وجهی عینیت بخشید.

وی افزود: تا زمانی که لشکریان مخلص خداوند در قالب شجره طیبه بسیج برای دفاع از حریم امت اسلام صف کشیده اند هیچ قدرتی را یارای تجاوز و تعدی به این آب و خاک نیست.

بسیج نماد غیرت، وارستگی، جوانمردی و حقیقت جویی است

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیج نماد غیرت، وارستگی، جوانمردی و حقیقت جویی است که با الهام از روح عاشورا، دشمنان زیاده خواه را به زانو درآورده و اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی تجلی داده است.

سردار سلامی همچنین به تبیین جایگاه بسیج در صیانت از دستاوردهای والای انقلاب اسلامی پرداخت و شکل گیری این شجره طیبه را مرهون اعجاز ذهنی امام راحل مبنی بر رهایی امت اسلام از ظلم و جور دنیای استکبار دانست.

ملت ما سختی‌ها را تحمل می‌کند اما اراده دشمن را می‌شکند/بسیج نماد غیرت، وارستگی، جوانمردی و حقیقت جویی است

سلامی با بیان اینکه بسیجیان امروز در جنگ بزرگ دیگری مشارکت دارند تصریح کرد: دشمن هنوز ما را رها نکرده و اکنون می‌خواهد اقتصاد و معیشت ما را فلج کند و ملت ما را از نظام خود جدا کند اما باید این را بداند که ما هنوز ایستاده‌ایم و بازهم او را با شکست بدرقه خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاریخ نزدیک به دشمن یاد داده است که این ملت به قوت اسلام و داشتن رهبری قوی، شجاع، نیرومند، حکیم، وارسته، متقی و مؤمن به نام آیت‌الله امام خامنه‌ای هرگز شکست نخواهد خورد.

ملت ما هرگز به نداهای دشمن پاسخ نمی‌دهد

وی با اشاره به اینکه ملت ما سختی‌ها را تحمل می‌کند اما اراده دشمن را می‌شکند افزود: ملت ما هرگز به نداهای دشمن پاسخ نمی‌دهد بلکه با لوله تفنگ‌ها و با صبر و شکیبایی پاسخ دشمن را در میدان می‌دهد و هرگز تسلیم نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه با اذعان به اینکه شاید روزگاری دشمن فاصله قدرت اش از ما زیاد بود بیان کرد: امروز این فاصله کم شده و ملت ما در میدان خطر از دشمن ترسی ندارد و این راز بقا و نجات ما است زیرا هر ملتی در این عالم ضعیف باشد ذلیل است و تنها راه عزیز بودن قوی بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به تبیین نقش رهبری حکیمانه نظام اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با داشتن چنین رهبری شجاع و وفادار هیچگاه مقابل دشمنان زیاده خواه و دسیسه گر شکست نخواهد خورد بلکه آینده این سرزمین در راستای تحقق عینی تمدن اسلامی تضمین خواهد شد.

30 درصد جمعیت استان امروز در سازمان بسیج ساماندهی شده اند

در ادامه این مراسم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در گزارشی اقتدار و آمادگی گردان های مختلف بسیج در استان را تشریح کرد و با بیان اینکه 30 درصد جمعیت استان امروز در سازمان بسیج ساماندهی شده اند افزود: مهمترین امتیاز بسیج، مردمی کردن وجوه مختلف فعالیت‌ها برای ارتقای بالندگی و امنیت است.

به گزارش موج، به مناسبت هفته بسیج بیش از 8 هزار بسیجی گیلانی در پادگان امام خمینی (ره) لوشان صبحگاه مشترک برگزار کردند.

سپاه قدس گیلان هدف از برپایی صبحگاه مشترک را نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و نظام اعلام کرد.