بیانیه مالک تراکتور درباره غیبت استوکس و اروین


بیانیه مالک تراکتور درباره غیبت استوکس و اروین

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی درباره غیبت دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، آنتونی استوکس و لی اروین ستاره این فصل تیم تراکتورسازی محسوب می‌شوند. آن ها روی هم ۱۲ گل زده اند که آمار فوق العاده ای به حساب می‌آید اما این دو در روزهای اخیر حواشی عجیبی را ایجاد کرده اند. غیبت استوکس و اروین در ایران در آستانه حساس ترین بازی نیم فصل سبب شده تا هواداران تراکتور اضطراب و نگرانی زیادی را داشته باشند.

او در همین باره بیانیه ای صادر کرد: همانطور که در ابتدای تحویل باشگاه تراکتورسازی گفته‌ام، تراکتور فقط یک‌سالار دارد و آن هم هواداران هستند و هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست.

مالک باشگاه تراکتور بازهم بر موضع قبلی خود تاکید کرد و گفت: بر عهد خود با هواداران پایبندیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌فردی خود را بالاتر از باشگاه بداند و از باتجربه‌ترین و بزرگترین بازیکن گرفته تا جوان‌ترین آنها، همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.

وی همچنین در ادامه صحبت های جالب دیگری را هم بیان کرد: هدف برخی افراد ایجاد تنش و به بیانی دیگر، گِل آلود کردن آب است تا برای منافع خود بهره‌برداری کنند که این امر در سیستم جدید باشگاه تراکتور نمی‌تواند جاری باشد و از هواداران نیز می‌خواهیم که با شکیبایی همیشگی‌شان ما را در تحقق اهداف یاری کنند.

زنوزی در پایان افزود: هواداران عزیزمان مطمئن باشند که تحقق خواسته‌ی آنان که همانا کسب موفقیت است، در اولویت امور قرار دارد و تاکنون نیز موفقیت حاصل شده در سایه نظم و انضباط بوده و در آینده نیز تمامی تصمیمات و اقدامات در این راستا انجام می‌شود.

به نقل از سایت رسمی تراکتور لازم به توضیح است که این اعلام موضع‌و اظهارات مالک‌باشگاه تراکتورسازی با تداوم بی‌انضباطی این دو بازیکن، پس از دو مرتبه‌تخلف و اخذ تعهد از آنان و در پاسخ به تداوم باج‌خواهی و بی‌انضباطی آنان انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر