دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان افتتاح شد


دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان افتتاح شد

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان امروز (یکم آذرماه) در اهواز آغاز به کار کرد.

در دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان بیش از 220 شرکت داخلی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزان مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش،پتروشیمی و حفاری فعالیت می کنند، مشارکت دارند.

این نمایشگاه از امروز یکم آذرماه تا روز یکشنبه 4 آذرماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود.

در آیین افتتاح این نمایشگاه استاندار خوزستان، مدیران عامل شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، مدیران ارشد شرکت های نفتی جنوب، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس و مدیران و نمایندگان شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت حضور داشتند.

5 کالای راهبردی صنعت نفت ساخت داخل رونمایی شدند

به گزارش ایسنا، در اولین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان، پنج قلم کالای راهبردی صنفت نفت ساخت داخل رونمایی شدند.

در این مراسم از فلو کامپیوتر S600 که در سنجش جریان سیال نفت خام و گاز طبیعی کاربرد دارد، رونمایی شد. همچنین مته صخره ای 82.1 اینچ، روتور کامل کمپرسور گازی سولار C16 ، لوله های جریانی بدون درز و جایگاه شیر فرازآوری در این نمایشگاه رونمایی شدند.

در این مراسم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا