اولین همایش بسیج کوی های سازمانی آجا در کرمانشاه برگزار شد


اولین همایش بسیج کوی های سازمانی آجا در کرمانشاه برگزار شد

مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، گفت: اولین همایش سراسری بسیج کوی های سازمانی آجا به میزبانی قرارگاه عملیاتی غرب ارتش در کرمانشاه برگزار شد.

سرگرد بهرام طاهری مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و تقارن این هفته با میلاد باسعادت نبی اکرم(ص) و هفته وحدت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فرماندهی منطقه ای غرب ارتش، اولین همایش سراسری بسیج کوی های سازمانی آجا را امروز(پنج شنبه، 1 آذر) در آستانه روز بسیج سالروز تشکیل این شجره طیبه توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برگزار کرد.

وی محوریت این همایش را بر همبستگی، وحدت و همدلی ارتش، بسیج و سپاه پاسداران برشمرد و افزود: این گردهمایی شکوهمند و وحدت آفرین با حضور 600 نفر از نیروهای بسیجی، فرماندهان و کارکنان ارتش و سپاه پاسداران برگزار شد.

سرگرد طاهری، با اشاره به شیطنت های استکبار جهانی برای ایحاد تفرقه و اختلاف میان تمام سطوح جامعه در ابعاد مذهبی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... به طرح ریزی توطئه های عمیق از ابتدای پیروزی انقلاب برای نفوذ در لایه های مستحکم قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی، تحت فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا، امام خامنه ای(مدظله العالی) ید واحده و قدرتمندی برای حفاظت از ایران اسلامی و مقابله با بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با محکوم به شکست خواندن خواب های پریشان دشمن برای ایجاد شکاف میان صفوف مستحکم نیروهای همیشه بیدار و پاک در رکاب قوای مسلح در کشوری که تحت زعامت و رهبری نماینده معظم ولی فقیه است، ابراز کرد: اولین همایش بسیج کوی های سازمانی آجا، بیانگر این است که ارتش و بسیج و سپاه پاسداران تحت رهبری فرماندهی کل قوا، متحد و یکپارچه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هستند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه امنیت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس