مسیر توسعه قدرت بازدارندگی و قدرت دفاعی ایران توقف ناپذیر است


مسیر توسعه قدرت بازدارندگی و قدرت دفاعی ایران توقف ناپذیر است

جانشین فرمانده سپاه گفت: مسیر توسعه دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران توقف ناپذیر است و ما با رشد تساعدی قدرت دفاعی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه همایش بین‌المللی دفاع از مردم مظلوم یمن در جمع خبرنگاران در مورد قدرت بازدارندگی ایران گفت: توسعه قدرت دفاعی و بازدارنده ما در زمین و دریا و هوا به شکل بسیار وسیعی در جریان است و این یک مسیر توقف ناپذیر بوده و ما با رشد تساعدی قدرت دفاعی مواجه هستیم.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: علاوه بر آن وحدتی که در بین مردم ما وجود دارد این شکست ناپذیری ما را تضمین می‌کند. این ترکیب مقدس و وحدت بخشی که در جامعه ما وجود دارد شکل بسیار زیبایی از یک ساختمان مقاومت پایان ناپذیر را ساخته است.

سردار سلامی با بیان اینکه قدرت تهاجمی ما در کنار قدرت دفاعی همیشه مورد توجه است گفت، البته در کل جهان اسلام هم قدرت هایی شکل گرفته که آنها هم در مقابل دشمن ایستاده‌اند و آنها هم معابر نفوذ ناپذیری را ساخته‌اند و در محاسبات دشمنان ما بسیار قدرتمند به حساب می‌آیند و نظام محاسباتی دشمن را به هم زده‌اند. شما تصور کنید هر دشمنی بخواهد در هر نقطه از جهان اسلام عمل کند همه مسلمانان علیه او متحد و مسلح هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره اقدامات سیاسی برای کاهش بحران یمن، گفت: حل مسئله یمن نیاز به همگرایی ملت‌های مسلمان و حتی ملت‌های غیر مسلمان بستگی دارد که بتوانند قدرتها حامی عربستان را تحت تاثیر قرار دهند و آنها را وادار کنند تا از حمایت سیاسی و تسلیحاتی عربستان دست بردارند و حتی به سمت یک سری تنبیهات پیش بروند تا جنگ یمن متوقف شود. از نظر سیاسی قدرتهایی که این جنگ را اداره می‌کنند شکست می‌خورند. هرقدر این قدرتها فشار خود را بیشتر کنند نفرت دنیای اسلام نسبت به آنها بیشتر خواهد شد.


پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...