قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG G63 مدل 2019 اعلام شد


قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG G63 مدل 2019 اعلام شد

نسل جدید شاسی‌بلند مرسدس AMG G63 با قدرت 577 اسب بخار و قیمت پایه کمتر از 150 هزار دلار عرضه خواهد شد.

مرسدس AMG مدل ۲۰۱۹ شاسی‌بلند G36 را با قیمت ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ دلار به بازار آمریکا عرضه می‌کند. G63 جدید از اوایل سال آینده وارد بازار آمریکای شما خواهد شد و در قلب آن از یک پیشرانه‌ی V8 تویین توربو با حجم ۴ لیتر استفاده شده که می‌تواند ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۴۹ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

جعبه‌دنده‌ی مورد استفاده در G63 از نوع ۹ سرعته‌ی خودکار است و این شاسی‌بلند سنگین وزن را قادر می‌سازد تا در ۴.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و در انتها نیز به حداکثر سرعت ۲۳۹ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG G63 مدل 2019 اعلام شد

تغییرات در G63 جدید تنها محدود به پیشرانه نیستند بلکه برای اولین بار، مرسدس G63 به سیستم تعلیق فعال با کمک فنرهای اسپرت مجهز شده است. دیگر تغییرات G63 جدید نیز شامل سیستم اگزوز اسپرت و سیستم چهارچرخ محرک AMG Performance هستند. سیستم چهارچرخ محرک جدید AMG بیشتر نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد تا رانندگی اسپرتی را فراهم کند، در صورت نیاز نیز سه عدد قفل دیفرانسیل در جی کلاس وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان نیرو را به‌صورت ۵۰:۵۰ بین محورهای جلو و عقب تقسیم کرد.

به جز تغییرات فنی، مرسدس G63 جدید با ظاهر جدیدی به بازار خواهد آمد که مهم‌ترین قسمت‌های آن جلوپنجره اسپرت AMG و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر هستند. از دیگر امکانات این مدل باید به چراغ‌های LED جدید، طراحی جدید گلگیرها و سیستم ترمز تقویت شده‌ی AMG با کالیپرهای قرمز رنگ اشاره کرد.

قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG G63 مدل 2019 اعلام شد

داخل کابین جی کلاس جدید در مقایسه با نسل‌های قبلی تغییرات زیادی کرده و از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی به‌جای پشت آمپرهای استفاده شده است. یک نمایشگر دیگر نیز با ابعاد ۱۲.۳ اینچی در بالای کنسول مرکزی قرار دارد که به استفاده از آن می‌توان به امکانات سیستم مالتی مدیا و سایر امکانات خودرو دست پیدا کرد. قسمت‌هایی که مدل G63 را از سایر جی کلاس‌ها متمایز می‌کنند غربیلک فرمان اسپرت این مدل و نشان AMG در نقاط مختلف کابین هستند.

قیمت و مشخصات فنی مرسدس AMG G63 مدل 2019 اعلام شد

مدل ارزان‌تر G550 به پیشرانه‌ی V8 تویین توربوی ۴ لیتری مجهز شده است که توانایی تولید ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۰۹ نیوتون‌متر گشتاور دارد؛ قیمت پایه‌ی این مدل ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز