راد فرگوسن: انتخاب پروتاگونیست جدید برای بازی Gears 5 یک تصمیم طبیعی بود


راد فرگوسن: انتخاب پروتاگونیست جدید برای بازی Gears 5 یک تصمیم طبیعی بود

به تازگی آقای راد فرگوسن، رئیس استودیوی کوالیشن (The Coacition) توضیح داده که انتخاب یک پروتاگونیست جدید برای بازی Gears 5 یک تصمیم طبیعی بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. بازی Gears 5 که به وسیله استودیوی کوالیشن (The Coalition) ساخته می‌شود، قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین پیش رو، مخصوصا برای بازی‌بازان...

به تازگی آقای راد فرگوسن، رئیس استودیوی کوالیشن (The Coacition) توضیح داده که انتخاب یک پروتاگونیست جدید برای بازی Gears 5 یک تصمیم طبیعی بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

بازی Gears 5 که به وسیله استودیوی کوالیشن (The Coalition) ساخته می‌شود، قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین پیش رو، مخصوصا برای بازی‌بازان کنسول ایکس‌باکس وان است که هر از چندگاهی، اطلاعات جذابی از آن منتشر می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد و البته با توجه به گفته‌های سازندگان در گذشته، بازی Gears 5 یک عنوان تقریبا متفاوت در سری محبوب Gears of War خواهد بود و به مانند نسخه قبلی، یعنی Gears 4، تنها دنباله روی سه گانه مشهور استودیوی اپیک گیمز (Epic Games) نخواهد بود. جدا از تغییراتی که در زمینه گیم‌پلی این عنوان رخ داده، شاهد یک تغییر بزرگ در بخش داستانی هستیم و آن، تغییر کردن پروتاگونیست بازی است. در بازی Gears 5، شخصیت Kate را به عنوان پروتاگونیست یا شخصیت اصلی بازی مشاهده خواهیم کرد که در بازی Gears of War 4، به عنوان یکی از اعضای اصلی جوخه و البته معشوقه JD Fenix معرفی شد و حالا در بازی جدید، او به همراه Del و Marcus Fenix دست به کار می‌شوند تا درباره ریشه و اصالت Kate بدانند.

اما سوال اصلی این جا مطرح می‌شود که انگیزه تیم سازنده بازی برای انتخاب شخصیت Kate به عنوان پروتاگونیست Gears 5 چه بود؟ طی مصاحبه جدیدی که در جریان مراسم X018 با آقای راد فرگوسن، مدیر کل استودیوی کوالیشن انجام شد، آقای راد فرگوسن این گونه صحبت‌های خود را آغاز کرد که داستان بازی Gears 5، برخلاف عنوان قبلی، اصالتا مخصوص Kate است و و انتخاب او به عنوان پروتاگونیست، یک تصمیم طبیعی است. فرگوسن ادامه می‌دهد:

زمانی که ما بازگشتیم و به داستان بازی Gears of War 4 نگاه کردیم، به مانند Mad Max Fury Road بود. این فیلم در واقع درباره داستان Furiosa بود و در این مسیر و داستان، شخصیت Mad Max نیز او را کمک می‌کرد و در طرف دیگر، داستان Gears of War 4 نیز در واقع درباره Kate است که تلاش می‌کند تا مادر خود را نجات دهد و در این مسیر، JD Fenix به او یاری می‌رساند.

زمانی که ما به داستان بازی Gears 5 نگاه می‌کنیم، ما به شکلی به درون گذشته‌ و تاریخچه او رجوع می‌کنیم. خانواده او به لوکاست‌ها پیوند خورده و ما احساس کردیم که داستان با روایت از دید و پرسپکتیو او و فقط با شاهد نبودن آن، بهتر خواهد بود. در اصل، ما درک کردیم که Gears 5 باز هم داستان Kate است بنابراین بیایید این بار، آن را از دید او تجربه کنیم.

با توضیجاتی که فرگوسن در مورد داستان و پروتاگونیست Gears 5 می‌دهد، به نظر می‌رسد که با یک روایت عمیق تر و هیجان انگیزتری نسبت به Gears of War 4، طرف هستیم و همه چیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

آقای راد فرگوسن علاوه بر Gears 5، در مورد بازی Gears Tactics نیز صحبت کرد؛ یک بازی استراتژی نوبتی که به کمک استودیوی Splash Damage در حال ساخت است. این بازی در کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد اما از آن زمان تا به حال، اطلاعات چندانی از Gears Tactics به دست نیاوردیم. با این حال، آقای فرگوسن توضیح می دهد که روند توسعه بازی با جدیت تمام دنبال می‌شود.

ما دقیقا در بطن توسعه بازی Gears Tactics قرار داریم. یکی از چیزهایی که هم‌اکنون برروی آن تمرکز داریم، اولویت رایانه‌های شخصی است. ما واقعا در حال تلاش هستیم تا مطمئن شویم که بازی یک تجربه درست و واقعی برای کاربران رایانه‌های شخصی باشد. موضوع خنده دار است، این است که زمانی که شما گیم‌پلی را به یک استراتژی نوبتی تبدیل می‌کنید، وابستگی به جوخه و پشتیبانی یارانتان کاملا حس Gears of War می‌دهد که پایه‌های آن، برادری و تاکتیک‌ها هستند.

بازی Gears Tactics قرار است تا در سال 2019 میلادی به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (ویندوز 10) منتشر شود. در طرف دیگر، بازی Gears 5 نیز قرار است در سال 2019 منتشر شود و مانند نسخه قبلی، یعنی بازی Gears of War 4، از همان ابتدای عرضه در سرویس Xbox Play Anywhere قرار می‌گیرد بنابراین خرید یک نسخه از بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان، یک یک نسخه دیجیتالی مخصوص رایانه‌های شخصی نیز برای شما به ارمعان خواهد آورد.

نظر شما در مورد بازی Gears 5 و پروتاگونیست این عنوان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
راد فرگوسن: انتخاب پروتاگونیست جدید برای بازی Gears 5 یک تصمیم طبیعی بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا