راننده مست با ماشین پلیس تصادف کرد! +فیلم


راننده مست با ماشین پلیس تصادف کرد! +فیلم

رکنا: راننده‌ای که پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی در اتوبان کرده بود با ماشین پلیس تصادف کرد.

حجم ویدیو: 3.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

مرد میانسال چینی که پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی کرده بود نمی دانست چه حادثه Incident ای در انتظارش است. به تازگی دو مامور پلیس Police چین در حالی که در یک خودروی پلیس در حاشیه بزرگراهی در خارج از شهر " ووهان" چین نشسته بودند ناگهان یک خودروی دیگر با عقب خودروی آنها برخورد کرد.
پس از آنکه این ماموران پلیس از خودرو پیاده شدند تا ماجرا را بررسی کنند متوجه یک راننده میانسال شدند که در حالی که فاقد هوشیاری بود در پشت فرمان خودرو حضور داشت.
این راننده میانسال که اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بود در حالت عادی بسر نمی برد و بلافاصله ماموران پلیس اقدام به بازداشت او کردند. البته این راننده در هنگام بازداشت قصد داشت تا ماموران پلیس را فریب دهد که موفق به این کار نشد. او برای فرار Escape از دست ماموران پلیس گفت که حادثه اتفاقی بوده و بدلیل آنکه پایش روی پدال گاز لغزیده این حادثه رخ داده است اما ماموران که متوجه حالت غیرعادی او شده بودند او را پس از بازداشت به اداره پلیس منتقل کردند.
تحقیقات پلیس محلی چین از این راننده خاطی ادامه دارد.
گفتنی است؛ مصرف مشروبات الکی توسط این راننده چینی در حالی منجر به این حادثه شد که چند روز پیش نیز یک راننده جوان انگلیسی پس از آنکه اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرد صحنه ای وحشتناک را در یکی از خیابان های این کشور رقم زد. این راننده جوان برای انتقام از نامزد خود در حالی که حالت عادی نداشت با خودرو به سمت تعدادی از عابران پیاده که در پیاده روی خیابان ایستاده بودند حرکت کرد. در این حادثه چندین عابر پیاده از جمله نامزد این جوان به شدت مجروح شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)