استقبال نتانیاهو از انتصاب آویو کوچاوی


استقبال نتانیاهو از انتصاب آویو کوچاوی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این‌روز‌ها با بحران کابینه مواجه شده، سه‌شنبه شب از انتخاب رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این رژیم استقبال کرد.

استقبال نتانیاهو از انتصاب آویو کوچاوی
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با وجود تنش با وزیر جنگ قبلی خود، از انتصاب فرد معرفی شده برای سمت رئیس ستاد مشترک این رژیم استقبال کرد.

به نوشته وبگاه «آی _۲۴» کمیته موسوم به «گلدبرگ» سه‌شنبه شب انتصاب سرلشکر «آویو کوچاوی» به سمت رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل را تائید کرد.

کوچاوی فرد مورد نظر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بود. آویگدور لیبرمن، کوچاوی را مناسب‌ترین پرسنل نظامی و با تجربیاتی بالا برای پذیرفتن این سمت مهم برشمرده بود.

آویو کوچاوی فرمانده مقر نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی و نیز رئیس رکن اطلاعات نظامی در سال ۲۰۱۴ طی حمله علیه نیرو‌های مقاومت حماس بود.

با وجود گزارش‌ها مبنی بر مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با گزینه پیشنهادی لیبرمن، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز سه شنبه شب از انتصاب کوچاوی استقبال کرد. این در حالی است که نتانیاهو در روز‌های اخیر با بحران فروپاشی احتمالی کابینه ائتلافی خود رو به رو شد.

کوچاوی قرار است در سال ۲۰۱۹ جایگزین سرلشکر «گادی ایزنکوت» شود. اینزکوت نزدیک به چهار سال است که این سمت را در اختیار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403