برنامه Google Photos در iOS به کاربران اجازه ویرایش عکس را می‌دهد


برنامه Google Photos در iOS به کاربران اجازه ویرایش عکس را می‌دهد

خبرهای جدید از گوگل نشان می‌دهد که برنامه Photos برای iOS به کاربران اجازه خواهد داد تا فوکوس و عمق تصاویر پرتره را تغییر دهند.

برنامه Google Photos در iOS به کاربران اجازه ویرایش عکس را می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی اعلام کرده است آخرین نسخه اپلیکیشن Photos این کمپانی برای iOS با قابلیت ویرایش فوکوس و عمق تصاویر گرفته شده با مد پرتره در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت پیش از این فقط روی گوشی‌های اندروید در دسترس بود. از این پس، کاربران آیفون می‌توانند تصاویر گرفته شده با مد پرتره خود را در آخرین نسخه Google Photos قرار دهند، آیکون ادیت را بگذارند و یک بار دیگر عکس را تپ کنند تا بتوانند فوکوس و عمق تصویر را ویرایش کنند. کسانی که صاحب گوشی‌های iPhone XS، XS Max یا iPad Pro جدید نیستند، این اپلیکیشن به راحتی می‌تواند تصاویر خود را ویرایش کنند.

علاوه بر این، Google Photos برای iOS قابلیت Color Pop را هم در بر دارد. ین قابلیت کمک خواهد کرد تا سوژه داخل عکس به صورت رنگی باقی بماند اما تصویر پس زمینه بنا به خواسته کاربر به سیاه و سفید تغییر پیدا کند. این قابلیت جنبه هنری دارد و برای برخی از کاربران بسیار جذاب است.

پیش از این، دستیار صوتی گوگل در برنامه Google Photos برای برخی از تصاویر، استفاده از ویرایش را برای تصویر پس زمینه به منظور تنظیم فوکوس آن پیشنهاد می‌داد اما حالا، اگر کاربران قصد داشته باشند می‌توانند این روش را روی هر عکس پرتره‌ای که گرفته‌اند، پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اپ استور اپلیکیشن تامبلر را از این مارکت حذف کرد

انتهای پیام/

Google Photos روی iOS ویرایش فوکوس تصاویر را فراهم می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان