بهترین رستوران های استانبول کدامند؟


رستوران گرانقیمت و شیک دوست دارید یا یک کافه سنتی که در کنار چای و قهوه ترک میان وعده ای هم از غذاهای ترک سرو می lrm;کند؟ هر سلیقه ای که داشته باشید استانبول رستورانی مطابق با آن خواهد داشت. بهترین رستوران های استانبول را بشناسید.

رستوران گرانقیمت و شیک دوست دارید یا یک کافه سنتی که در کنار چای و قهوه ترک میان وعده‌ای هم از غذاهای ترک سرو می‌‎کند؟ هر سلیقه‌ای که داشته باشید استانبول رستورانی مطابق با آن خواهد داشت. بهترین رستوران‌های استانبول را بشناسید.

رستوران قلعه دختر:

این رستوران منحصربفرد درست وس دریا قرار گرفته است. چشم انداز بینظیری که از این رستوران می‌توانید ببنید آنقدر رویایی است شما را هم به سرزمین افسانه‌ها می‌برد. برای یک شب فراموش نشدنی خودتان را به رستوران قلعه دختر یا کیز کولسی مهمان کنید. برای رفتن به کیزکولسی می‌توانید از راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول استفاده کنید.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران لبِ دریا:

لبِ دریا نام رستورانی در استانبول است که طرفداران بسیاری دارد. منظره تماشایی این رستوران از تنگه بسفر آغاز می‌شود و تا ساحل استانبول ادامه دارد. غذاهای ایتالیایی این رستوران در کنار منوی ترکی آن بسیار مشهور است. پیشنهاد گردشگران به توریست‌های دیگر معمولا سالاد رست بیف به عنوان پیش غذا و "رِسوتو" نوعی برنج طعم دار شده ایتالیایی به عنوان غذای اصلی است. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید منوی عثمانی (غذاهای ترکی) این رستوران را امتحان کنید. علاوه بر غذاهای بسیار با کیفیت و خوش طعم این رستوران، پخش موزیک در فضای سالن بسیار دلپذیر خواهد بود. خودتان را برای یک شب استثنایی در لب دریا آماده کنید. این رستوران در شیش‌هانه استانبول قرار دارد.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران لاجورد:

رستوران لاجورد در محله حصار آناتولی و در خیابان کورفِز قرار دارد. دررستوران لاجورد می‌توانید در محیط بسته و مسقف رستوران بنشینید یا در صورت تمایل به فضای باز رستوران بروید. پیشنهاد ما البته فضای باز رستوران است که امکان تماشای منظره دریا و تنگه بسفر را از نزدیک فراهم می‌کند. منوی این رستوران برای غذای اصلی انواع گوشت و ماهی کبابی است. قزل‌آلای کبابی که به ترکی "سومون ایزگارا بالیک" است گزینه بسیار خوبی برای لذت بردن از شب رویایی‌تان در رستوران لاجورد خواهد بود. برای پیش غذا هم سوپ دریایی لاجورد را می‌توانید سفاش دهید. این رستوران به منوی دریایی‌اش شهرت دارد.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران آنجلیکا:

این رستوران بسیار شیک در محله بشیکتاش استانبول قرار دارد. آنجلیکا رستورانی محلی به حساب می‌آید و بیشتر مردم منطقه بشیکتاش از آن استفاده می‌کنند. رستوران در سه طبقه است و مانند رستوران لاجورد می‌توانید وقتی هوا مناسب است بیرون بنشینید و از فضای باز استفاده کنید. آنجلیکا منوی خوبی دارد و تنوع آن می‌تواند لحظات دلچسبی برایتان فراهم کند. پخش موزیک‌های فوق‌العاده یکی دیگر از ویژگی‌های آنجلیکا است که آن را رستوران محبوب بشیکتاشی‌ها در استانبول کرده است.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران رومِلی حِصاری:

یک رستوران خاص با یک چشم‌انداز عالی. منوی قوی این رستوران در غذاهای دریایی از دیگر ویژگی‌های آن است. ممکن است کمی قیمت آن به نظر بالا باشد اما در مقابل خدماتی که در این رستوران عرضه می‌شود ارزشش را دارد. اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید بدانید که رستوران روملی انتخاب بسیار مناسبی است. روملی در ساری یر و خیابان یحی کمال قرار دارد.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران گِریتلی:

وقتی عایشه رییس و موسس رستوران گریتلی تصمیم می‌گیرد به دنیای هتلداری و گردشگری قدم بگذارد 16 سال بیشتر نداشت. دانشگاه مورد علاقه‌اش را انتخاب می‌کند و در رشته گردشگری و هتلداری ادامه تحصیل می‌دهد. حالا عایشه صاحب یک رستوران بسیار پرطرفدار در استانبول ترکیه است. محیط خاص رستوران و دستمال سفره‌های چارخانه قرمز و سفیدش فضایی صمیمی را ایجاد می‌کند. این رستوران جذاب علاوه بر استانبول در بودروم و آنکارا هم شعبه دارد. شعار گریتلی این است ما کاری می‌کنیم تا شما خودتان را در خانه‌تان احساس کنید. حتما این رستوران دوست‌داشتنی را امتحان کنید.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران بِیتی:

بیتی رستورانی با سابقه در استانبول است. این رستوران سال 1945 در محله کوچوک چِکمجه شروع به کار می‌کند. بیتی گولر از آشپزهای حرفه‌ای این رستوران را راه‌اندازی می‌کند. این رستوران به طبخ غذاهای گوشتی با طغعمی لذیذ شهرت دارد. رستوران بیتی مدعی است که بهترین شیوه پخت را برای استیک و غذاهای گوشتی در ترکیه دارد. معماری رستوران بیتی سنتی است و از سبک معماری عثمانی برای ساخت آن استفاده شده است. رستوران بیتی روزهای دوشنبه تعطیل است و اما در بقیه روزهای هفته از ساعت 11:30 صبح تا ساعت 23:00 باز هستند. محله فلوریا در کوچه اورمان آدرس رستوران بیتی است.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

رستوران مِستر کوک کافه:

یک جای دنج در محله فاتیح در استانبول نامش مستر کوک کافه است. رستورانی با دکوری مدرن و غذاهایی که معمولا شناخته شده‌اند مانند استیک. گردشگرانی که به این رستوران می‌روند معمولا استیک‌های خوش طعم مستر کوک را سفارش می‌دهند. اگر در محله فاتح هستید حتما لذت چشیدن غذاهای این رستوران را از دست ندهید. مکان بسیار مناسبی برای استراحت و گذراندن لحظاتی شیرین در کنار همراهان‌تان خواهد بود.

بهترین رستوران های استانبول کدامند؟


1397/08/29 | کد مطلب: 3262
بهترین رستوران های استانبول کدامند؟
بهترین رستوران های استانبول کدامند؟ هانیه کاظمی
بهترین رستوران های استانبول کدامند؟

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی