بافت با دو میل یکی از هنرهای زیبا و کاربردی است که می توان برای بافتن شال، کلاه، لباس و…. استفاده نمود. این نوع بافتنی در عین سادگی نیازمند دقت و توجه می باشد و اغلب بانوان سعی می کنند به زیبایی آن را انجام دهند. برای بافتن انواع بافتنی های زیبا و خاص با دو میل، نیازمند آشنایی با مدل های بافتنی دو میل هستید که ما در این مطلب قصد داریم به ارائه آن بپردازیم.

عکس مدل های بافتنی دو میل زیبا و جدید

بافتنی با دو میل نوعی بافتنی زیبا است که برای بافتن انواع مدل لیف بافتنی، بافتن کلاه بچگانه و بزرگسال، انواع مدل شال بافتنی و…. مورد استفاده قرار می گیرد، اگر شما نیز تا حدودی با بافت این نوع بافتنی ها آشنایی دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست دهید و با انواع بافتنی با دو میل آشنا شوید.

مدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاص

تصاویر زیر نمونه هایی از انواع بافتنی های دو میل می باشند که می توانید با الگوبرداری از آنها اقدام به بافتنی های بسیار زیبا و خاص نمایید. این مدل ها می توانند به صورت ترکیبی نیز در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند و از این طریق صاحب بافتنی های بسیار زیبایی شوید.

مدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاصمدل های بافتنی دو میل با طرح های زیبا و خاص

حال که با مدل های متنوع و بسیار زیبای انواع بافتنی با دو میل آشنا شدید می توانید با ایده گرفتن از آنها اقدام به انجام بافتنی های متنوع و بسیار زیبا نموده و از هنر دست خود نهایت استفاده را ببرید.شما عزیزان همچنین می توانید با کلیک بر روی مدل بافتنی مجله هنر در خانه و مراجعه به این بخش از دیگر مدل های بافتنی جدید و بسیار زیبا دیدن نموده و از مشاهده این مدل های زیبا لذت ببرید.