شیراز میزبان همایش مقابله با رخدادهای رایانه ای خواهد بود


شیراز میزبان همایش مقابله با رخدادهای رایانه ای خواهد بود

شیراز- ایرنا- نهمین همایش بین المللی مقابله با رخدادهای رایانه ای سازمان همکاری اسلامی (OIC-CERT) از پنجم تا هشتم آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دبیر این همایش، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در این کنفرانس که 2 روز نخست آن به طرح مسائل تخصصی اختصاص خواهد یافت متخصصانی از کشورهای مالزی، پاکستان، عمان، اندونزی، ازبکستان، برونئی، بنگلادش، سودان و همچنین جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.
محمد حسین شیخی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی برگزاری این همایش است و مراسم افتتاحیه چهارشنبه هفتم آذر برگزار خواهد شد و قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم حضور یابد.
وی هدف از برگزاری این همایش را به اشتراک گذاری تجربیات استفاده از حوزه امنیت سایبری کشورهای اسلامی اعلام و اضافه کرد: محور اصلی این همایش بررسی تهدیدهای فضای سایبری با تاکید بر شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی تلفن همراه است.
شیخی افزود: در این همایش 12 نفر از میهمانان خارجی آخرین دستاوردهای علمی خود را در قالب سخنرانی بیان خواهند کرد و حدود 14 مقاله داوری شده مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد رایانه ای) نیز ارائه خواهد شد.
6122 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس