100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ساوه برگزار می شود


100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ساوه برگزار می شود

ساوه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه گفت: برای پاسداشت هفته بسیج و تجلیل از جانفشانی بسیجیان، 100 برنامه در 20 سرفصل توسط پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و بسیج ادارات برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار « علی رسولی» شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار کرد: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سازندگی کشور پیشتاز است.
وی افزود: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده که محور برنامه هایی که برگزار می شود با سمت و سوی 40 سالگی انقلاب و اتحاد باشد.
وی در خصوص برنامه های هفته بسیج در شهرستان ساوه، گفت: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در مساجد، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش سبک زندگی ایرانی - اسلامی، اکران فیلم، تئاتر خیابانی، ویزیت رایگان پزشکی و خدمات رسانی در محلات حاشیه ای شهر ساوه از جمله برنامه های مورد نظر است.
سرهنگ رسولی همچنین از برگزاری 10 برنامه ویژه شهرستانی از جمله نشست بصیرتی با حضور مدیران و بسیجیان ادارات، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در امامزاده سید اسحاق (ع)، یادواره شهدا در روستای ستق، انجام هفت دیدار مردمی با حضور مسئولان در مساجد، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران به مناطق عملیاتی جنوب، دیدار با امام جمعه و حضور در نماز جمعه خبر داد.
وی همچنین برگزاری مسابقات فوتسال جام چهلمین سالگی انقلاب اسلامی در رده های سنی نوجوانان، اجرای گشت های محله محور بسیجیان و حضور حماسی جامعه بسیج شهرستان ساوه در قالب برنامه شکوه مقاومت و پایداری در حسینیه بیت المقدس را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
ساوه دومین شهرپرجمعیت استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
6539/3075

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر