رابطه آذری و منصوریان در دست رجب‌زاده


بودن یا نبودن مهدی رجب‌زاده در کادرفنی علیرضا منصوریان می‌تواند از همین ابتدا تعیین‌کننده رابطه او با مدیریت باشد.

ایران ورزشی آنلاین / دخالت در تصمیم‌گیری‌های سرمربی ذوب‌آهن را گرچه همیشه سعید آذری تکذیب کرده است اما هر سرمربی که از این تیم جدا شده، جسته و گریخته در صحبت‌هایش پس از جدایی‌ به این موضوع اشاره کرده که در تصمیم‌گیری‌ها مستقل نبوده است. از یحیی گل‌محمدی بگیرید تا امید نمازی هرکدام به نوعی از دخالت‌های مدیرعامل عاصی بودند و به محض اینکه خواستند دخالت‌ها تمام شود، محکوم به جدایی شدند. تنها کسی که با این دخالت‌ها هرگز مشکلی نداشت و به آذری میدان می داد تا تصمیم‌هایش را در تیم پیاده کند، مجتبی حسینی بود. گزینه اول سعید آذری برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن.

بین همه سرمربیانی که به ذوب‌آهن آمده بودند، حساب امیر قلعه‌نویی اما از سایرین جدا بود. او به خواست آذری به ذوب‌آهن اضافه نشده بود و هرگز هم به مدیرعامل اجازه نداد که به رختکن برود یا در تصمیمات کادرفنی دخالتی کند. خیلی از کارشناسان یکی از دلایل موفقیت ذوب‌آهن در زمان سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی را همین موضوع می‌دانستند. اینکه برخلاف سایر مربیان، تصمیم‌های امیر قلعه‌نویی به طور مستقیم در ذوب‌آهن اجرا می‌شد و نتیجه‌اش شد ثبات در ذوب‌آهن، نایب‌ قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی این تیم در پایان فصل.

علیرضا منصوریان گرچه مثل امیرقلعه‌نویی، حمایت هیأت مدیره را پشت سر خود دارد و انتخاب شخص آذری نیست اما شاید برای پافشاری روی خواسته‌هایش هنوز به قدرت قلعه‌نویی نرسیده باشد. منصوریان برای همکاری با سعید آذری، شخصیتی است مابین امیرقلعه‌نویی و امید نمازی که هنوز معلوم نیست آیا برای ماندن در ذوب‌آهن حاضر می‌شود توصیه‌پذیر باشد و تصمیم‌های سعید آذری را اجرا کند یا در تیم جدیدش استقلال می‌خواهد؟

او محمد خرمگاه را به عنوان دستیار اول با خود به ذوب‌آهن آورد تا در نخستین قدم، مقابل سعید آذری قرار بگیرد. سعید آذری، مهدی رجب‌زاده را برای دستیاری به امید نمازی توصیه کرده بود و امیدوار بود که تغییر سرمربی، جایگاه رجب‌زاده را خدشه دار نکند.

وقتی منصوریان محمد خرمگاه را به عنوان دستیار اول خود به باشگاه ذوب‌آهن معرفی کرد، نشان داد که از همین ابتدا حاضر نیست در تصمیم‌گیری‌ها با مدیریت سهیم شود. سعید آذری اما به این سادگی کوتاه نمی‌آید و بعید نیست که در روزهای آینده باز هم توصیه‌هایی برای انتخاب مهدی رجب‌زاده نداشته باشد.

بودن یا نبودن مهدی رجب‌زاده در کادرفنی علیرضا منصوریان اما می‌تواند از همین ابتدا تعیین‌کننده رابطه او با مدیریت باشد. اگر منصوریان بپذیرد که رجب‌زاده را در کادرفنی نگه دارد، به آذری اجازه داده که رفتارش با مربیان قبلی را با او هم ادامه دهد. با این مجوز، آذری احتمالاً می‌تواند به رختکن تیم برود و از منصوریان توقع داشته باشد که حتی توصیه‌های فنی‌اش را هم در تیم پیاده کند.

نپذیرفتن مهدی رجب‌زاده شاید برای منصوریان در ابتدا کمی مشکل ایجاد کند اما حداقل خیال او را بابت ادامه همکاری با سعید آذری راحت می‌کند. تکلیف رابطه سرمربی و مدیرعامل مشخص می‌شود و هر دو طرف محدوده اختیارات خود را متوجه می‌شوند. اتفاقی که شاید درباره مربیانی چون یحیی گل‌محمدی و امید نمازی از همان ابتدا نیفتاد و به ایجاد مشکل در تیم منجر شد.

590 – 11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !