معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: بی‌شک امروز نیز دشمن خیال باطل شکست انقلاب را به‌گور خواهد برد و از فشارهای اقتصادی بر ایران به سختی پشیمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شامگاه دیشب در یادواره شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۰۰ شهید استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهیدان با روحیه راسخ و مقاومت در برابر دشمنان در جنگ و صحنه‌های انقلابی حاضر شدند و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: جایگاه و منزلت شهیدان و مجاهدان حق در آیات قرآن کریم و روایات مقام والایی ذکر شده است و باید نسل‌های امروز و آینده به خوبی شهیدان را بشناسند و زندگی شان را مرور کنند.

وی در مورد شخصیت شهید زین‌الدین بیان کرد: این شهید فرهیخته از شخصیت و ویژگی‌های خاصی برخوردار بود و شجاعت و اخلاص و تقوای ویژه‌ای در امور داشت. وی در صحنه جنگ از روحیه بسیار با نشاطی برخوردار بود و همانند بسیاری از شهدا با روحیه الهی خود پا به میدان می‌نهاد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تربیت فرزندانی است که با ایمان و شجاعت و روحیه انقلابی به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان می پردازند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تاکید کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دشمنان همه تلاش خود را می‌کنند که روحیه انقلابی و مقاومت را از جوانان بزدایند. به کوری چشم همه دشمنان جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور با شکوه و عظمت برگزار می‌شود.

دشمنی‌های دامنه‌دار غرب و آمریکا علیه ایران تمامی ندارد

سردار فدوی افزود: پس از انقلاب اسلامی کشور ایران به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافت و همین امر دشمنی‌های زیادی را از سوی مستکبران در برداشت و سالهاست که دشمنی‌های دامنه‌دار غرب و آمریکا علیه ایران تمامی ندارد هر چند آن ها نیز می‌دانند که با همه دشمنی‌ها و توطئه ها این انقلاب در مسیر تعالی است تا جایی که وزیر دفاع آمریکا به افزایش روز افزون قدرت تهران در مقابل واشنگتن اعتراف کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دشمن که با شکست مواجه شد در دی ماه سال گذشته رقم خورد و نتوانستند در بستر نارضایتی‌های اجتماعی، مردم را به خیابان‌ها بکشانند. ملت ایران به انقلاب اسلامی و خون شهیدان و بیعتی که با امام خمینی(ره) و رهبری بسته‌اند، پایبند هستند.ما این پایبندی را در آئین تشییع شهیدان دفاع مقدس می‌بینیم همان گونه که در تشییع شهید حججی خیل عظیمی از مردم حضور یافتند و بیعتی دیگر با شهیدان بستند.

آمریکا از قدرت ایران در منطقه در هراس است

وی گفت: امروز قدرت آمریکا رو به افول رفته و ضعیف‌تر شده است و از قدرت ایران در منطقه در هراس است؛ از این رو هجمه‌های زیادی را علیه انقلاب و ملت ایران به کار می‌برد.دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با ابزار دیگری به جنگ بپردازند و در جبهه اقتصادی به انقلاب ضربه بزنند اما با بصیرت و اگاهی ملت ایران، موفقیتی ندارند.بی‌شک امروز نیز دشمن خیال باطل شکست انقلاب را به‌گور خواهد برد و از فشارهای اقتصادی بر ایران به سختی پشیمان خواهد شد.

تحریم‌های ظالمانه آمریکا در روحیه ملت ایران بی‌اثر است

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم هم دراین جلسه گفت: تحریم های ظالمانه اقتصادی آمریکا در روحیه مقاومت ملت ایران بی اثر است.

به گزارش ‌ایسنا، سردار سید محمد تقی شاهچراغی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی عنوان کرد: شهیدان با روحیه انقلابی و شجاعت و ایثار و فداکاری و مردانگی افتخار آفریدند و در راه انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: مردم قم در دفاع از ارزش‌های انقلابی پیشگام بودند و مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا نیز تاثیر زیادی در چنین روحیه انقلابی و ایثارگری دارد.

شاهچراغی بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم شهیدان مبارزه با استکبار و ظالمان بود چرا که در جهت ظهور حضرت ولیعصر(عج) باید در مسیر مبارزه با استکبار جهانی ایستادگی کرد. امروز نیز مردم انقلابی ایران به پشتیبانی از رهبری و انقلاب ایستاده‌اند و تا اعتلای این انقلاب دست از آرمان‌ها و بیعت خود برنمی‌دارند. این ملت همواره مدافع انقلاب و ولایت فقیه بوده‌اند و پایبندی خود را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام ثابت کرده‌اند. دشمن علیه این آرمان های اصیل انقلابی هجمه وارد می‌کند و با تحریم‌های خود می‌خواهد ملت ایران را از پای درآورد. تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا در روحیه مقاومت ملت ایران بی‌اثر است و نمی‌تواند در اعتقادات آن‌ها به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند.

در این مراسم از دو عنوان کتاب ویژه زندگی شهید زین‌الدین و هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.