طلاب و روحانیون تهرانی جنایت آل سعود در یمن را محکوم کردند


طلاب و روحانیون تهرانی جنایت آل سعود در یمن را محکوم کردند

تهران ـ ایرنا ـ اساتید حوزه، علما ، روحانیون و طلاب پایتخت امروز(یکشنبه) با اجتماع در مدرسه علمیه مروی ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم آل سعود و متحدانش در یمن این اقدامات را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعارهای از جمله ' مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر رژیم آل سعود خائن' و 'می کشم می کشم آنکه برادرم کشت ' و پلاکاردها و عکس هایی که نشان از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط دشمنان بود انزجار خود را از عاملان این فاجعه نشان دادند.
همچنین بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم یمن در پایان این اجتماع قرائت شد.
رژیم آل سعود و متحدان منطقه ای آن در اقدامی کاملا مغایر با اصول و قوانین بین المللی در تاریخ 6 فروردین 1394 در عملیاتی که موسوم به طوفان قاطعیت بود به یمن حمله کرد و این تجاوز که تاکنون ادامه یافته است منجر به وقوع یک بحران انسانی از جمله کشتار جمع زیادی از کودکان و زنان و قحطی فراگیر در بخش های زیادی از یمن شده است.
امام جمعه موقت تهران در این اجتماع با بیان اینکه بدون تردید ملت مظلوم یمن درآستانه پیروزی نهایی بردشمنان خود قراردارند افزود: این پیروزی به خلق قدرت روز افزون امت اسلام، وحدت امت اسلامی و زوال سلطه استکبار در منطقه منجر می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد گفت: پیروزی ملت ایران راه را برای خلق قدرت دیگر برای امت اسلام هموار کرد و ملت مقاوم یمن اقتدار خود را از پیروزی ملت ایران در منطقه به دست آورده است.
وی با بیان اینکه امروز منطقه شاهد وحدت همه امت های اسلامی منطقه است اضافه کرد: امروز همه امت اسلام در کنار هم قراردارند تا شاهد عزتی دیگربرای امت اسلام باشیم.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ملت مقاوم یمن در حالی می جنگند که شاهد پیروزی برادران و خواهران همرزم مقاوم خویش در لبنان همیشه پیروز، غزه سرافراز و اقتدار حشد الشعبی الهام گرفته از مرجعیت در کشورعراق است.
وی تصریح کرد: امروز پس از 4 سال مقاومت و ایستادگی ملت یمن، دنیا شاهد شکست مفتضحانه رژیم آل سعود، آمریکا و متحدین آنان برابر این اقتدار برآمده از ایمان است.
ابوترابی فرد با بیان اینکه مدرسه اهل بیت(ع) مفتخر است که با الهام از آموزه های قرآن و عترت در این عصر راه را برای تجدید حیات امت اسلام هموار کرده است افزود: این مدرسه اهل بیت(ع) است که عراق را از حلقوم آمریکا و مزدوران داعشی و صدامی آن بیرون آورد.
وی افزود: این مدرسه اهل بیت(ع) است که سوریه را از چنگال مزدوران و دژخیمان و نمایندگان صهیونیست ها به دست ملت مقاوم سوریه سپرد.
ابوترابی فرد اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی با همه قدرت و با حمایت مزدوران آمریکا در منطقه و حمایت شفاف قدرت های استکباری 33 روز با مقاومت اسلامی لبنان می جنگد و به شکست خویش اذعان می کند.
وی اظهارداشت: کارشناسان نظامی آمریکایی تحلیل می کردند برای مبارزه با داعش و آزاد شدن موصل 10 سال زمان لازم است ، اما ملت عراق ایستاده، با الهام از آموزه های وحیانی اسلام دربرابر همه نیروهای شیطانی جنگیده و سرزمین عراق را با افتخار آزاد کردند.
تهرام/1109 / 6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...