برگزاری مراسم ترحیم نوربخش و تاج‌الدین در ایلام


برگزاری مراسم ترحیم نوربخش و تاج‌الدین در ایلام

مراسم یادبود مدیرعامل و معاون فقید سازمان تأمین اجتماعی در مسجد علی‌بن ابی‌طالب شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور مردم و مسئولان استان برگزار شد، یاد و خاطره مرحومان نوربخش و تاج‌الدین و خدمات آنان گرامی داشته شد.

دیروز استاندار ایلام درباره آخرین دیدار خود با نوربخش اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته گذشته با دکتر نوربخش دیدار داشتم و ایشان کمک کرد تا 10 میلیارد از مطالبات پزشکان، داروسازان و سایر بخش‌ها پرداخت شود.

وی گفت: در این دیدار وقتی صحبت از مشکلات این حوزه در استان ایلام شد ایشان با توجه کامل همه سعی خود را برای حل مشکلات داشتند که این دلسوزی‌ها برای آن مرحوم باقیات‌الصالحات خواهد بود.

سلیمانی‌دشتکی با بیان این‌که دو روز بعد از این دیدار در یک حادثه مرحوم نوربخش و معاون ایشان دارفانی را وداع می‌گویند، تصریح کرد: این اتفاقات برای همه‌ی ما درس است تا در دوران مسئولیت هر خدمتی را که می‌توانیم برای مردم انجام دهیم و این فرصت‌ها را قدر بدانیم چون معلوم نیست تا لحظات و ساعت‌های دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد .

سید «محمدتقی نوربخش»، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج‌الدین» معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان هفته‌ی گذشته در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان در سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول