ثبت معامله 313 هزار تن انواع کالا در بورس


ثبت معامله 313 هزار تن انواع کالا در بورس

در هفته منتهی به 24 آبان ماه، 313 هزار و 321 تن انواع کالا به ارزش بیش از 15 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. نوشته ثبت معامله 313 هزار تن انواع کالا در بورس اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

در هفته منتهی به ۲۴ آبان ماه، ۳۱۳ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از بورس کالای ایران؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۵ هزار و ۶۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۸۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۳ هزار و ۵۵۶ تن فولاد، ۴ هزار و ۴۰۵ تن مس، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲ هزار و ۵۰۰ تن شمش و بیلت آلومینیومی و ۵ هزار تن آهن اسفنجی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۳۴ هزار و ۶۱۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۷۷ هزار و ۲۰۰ تن قیر، ۴۹ هزار و ۱۷۱ تن مواد پلیمری، ۲۹ هزار و ۱۶۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۱۷۰ تن گوگرد و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۳ هزار و ۱۰۰ تن محصول اعم از ۵۲ هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی و ۵۰۰ تن شکر بود.

منبع: مهر


ثبت معامله 313 هزار تن انواع کالا در بورس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازدید شورای معاونان از کانون پرورش فکری زرند