زمان دقیق پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت معلوم شد


زمان دقیق پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت معلوم شد

شبکه HBO اعلام کرد که این سریال از آوریل 2019 (فروردین الی اردیبهشت 1398) به‌روی آنتن می‌رود.

زمان دقیق پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت معلوم شد
صدای ایران- درپی انتشار فصل جدید سریال محبوب و مورد انتظار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در سال آینده، شبکه HBO با انتشار ویدیویی اعلام کرد که فصل هشتم یا به عبارتی فصل آخر از این سریال محبوب از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین الی اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی آنتن می‌رود.
این تاریخ با زمان پخش فصل‌های دیگر به غیر از فصل هفتم مطابقت دارد چراکه فصل هفتم در ماه جولای ۲۰۱۷ پخش شد. شبکه HBO در زیر این ویدیو نوشت: «هر جنگی، هر خیانتی، هر ریسکی، هر مبارزه‌ای، هر فداکاری، هر مرگی، همه برای تخت پادشاهی است.»

طبق گفته‌های شبکه HBO و آن‌چیزی که در اواخر فصل هفتم اتفاق افتاد، در فصل هشتم شاهد نبرد بزرگ و عظیمی خواهیم بود که سرنوشت وستروس و شخصیت‌های این سریال را مشخص می‌کند.
دیوید بنیاف، دی.بی وایس، کارولین استراوس، فرانک دولگر و برنادت کالفیلد تهیه‌کنندگی اجرایی فصل هشتم این سریال را برعهده دارند.
با وجود اینکه کم کم به پخش فصل آخر نزدیک می‌شویم، اما شبکه HBO برنامه‌های زیادی برای داستان‌های جذاب جرج آر آر مارتین دارد و ساخت اسپین‌آفی به نام «شب طولانی» (The Long Night) از مجموعه «بازی تاج و تخت» را تایید کرده است که نائومی واتس و جاش وایت‌هوس درآن به‌ایفای نقش می‌پردازند.
پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا