گردنه گله بادوش الیگودرز مسدود است


گردنه گله بادوش الیگودرز مسدود است

خرم آباد - ایرنا - رئیس پلیس راه لرستان گفت: بر اثر بارش برف گردنه گله بادوش الیگودرز مسدود و برخی گردنه های استان مه آلود و لغزنده است.

سرهنگ مرتضی چغلوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اثر بارندگی های روز های گذشته گردنه رازان، زالیان و گشور و تنگ فنی به سمت پل حسینیه مه آلود و بر اثر بارندگی لغزنده هستند.
وی اظهار داشت: به همین دلیل مسر جادها لغزنده و پر خطر است و از رانندگان این مسیرها تقاضا می شود که نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.
رییس پلیس راهور لرستان تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، از ترمزهای تند و ناگهانی اجتناب کنند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی همراه داشته باشند.
بر اساس اعلام هواشناسی لرستان با توجه به ورود سامانه بارشی به استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.
همچنین در اغلب نقاط رگبار باران و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط وزش باد قابل ‌ملاحظه پیس بینی می‌شود.
در مناطق کوهستانی، گردنه‌های برف‌گیر، مناطق شمالی و شرقی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود همچنین آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.
طی این مدت دماهای روزانه روند کاهشی دارد و تا صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دماهای شبانه پیش‌بینی می‌شود به‌طوری‌که در شهرهای شمالی و شرقی استان، دما به حدود صفر و زیر صفر خواهد رسید.
7274/6060

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی