آشفتگی و عصبانیت سلطنت طلبان از کاریکاتور رضا پهلوی


آشفتگی و عصبانیت سلطنت طلبان از کاریکاتور رضا پهلوی

توکا نیستانی با به تصویر کشیدن کاریکاتور رضا دیبا، اندیشه وی را برخواسته از روح سلطنت و شاهزادگی ارزیابی کرده و بدین صورت ادعاهایش را زیر سوال برده است. همین مقدار نیز کافی بود تا صفحه ای کاریکاتوریست رسانه های ضدانقلاب آماج حمله های سایبری سلطنت طلبان قرار گیرد. 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اظهارات رضا پهلوی، آخرین بازمانده خاندان منحوس پهلوی، در شبکه ایران اینترنشنال که با منابع مالی سعودی ها تامین می شود، تاکنون بازتاب بسیاری داشته است.

وی که تاکنون با مخاطب قرار دادنش تحت عنوان "شاهزاده" هیچ مخالفتی از خود نشان نداده و در این گفتگو نیز بارها با همین لقب از او یاد شد، مدعی است که به دنبال بازگشت پادشاهی و حکومت فردی نیست. ادعایی که اپوزیسیون نیز با نگاه تردید و شک بدان می نگرد.

"توکا نیستانی"، کاریکاتور رسانه های ضدانقلاب از جمله افرادی است که با به تصویر کشیدن کاریکاتور رضا پهلوی، ادعای وی را مورد چالش جدی قرار داده است.

او با به تصویر کشیدن کاریکاتور رضا دیبا، اندیشه وی را برخواسته از روح سلطنت و شاهزادگی ارزیابی کرده و بدین صورت ادعاهایش را زیر سوال برده است. همین مقدار نیز کافی بود تا صفحه ای کاریکاتوریست رسانه های ضدانقلاب آماج حمله های سایبری سلطنت طلبان قرار گیرد.

آشفتگی و عصبانیت سلطنت طلبان از کاریکاتور رضا پهلوی

کاریکاتور توکا نیستانی

میزان توهین ها و فحاشی ها به نیستانی به آن مقدار بود که برادرش، مانا نیستانی در دفاع از او برآمده و با کشیدن کاریکاتوری دیگر از رضا پهلوی، او و طرفدارانش را به سخره بگیرد.

مانا نیستانی در ذیل این کاریکاتور نوشت: «سه روز پیش توکا نیستانی... برای اولین بار رضا پهلوی را به مناسب جلسه تلویزیونی اخیرش سوژه کاریکاتور قرار داد. کاریکاتور بسیار ملایمی که می‌شود با پیام آن موافق یا مخالف بود و این مخالفت را هم با صدای بلند ابراز کرد. زیر این پست، کاریکاتوریست آماج انگ و اتهام و فحش و فضاحت قرار گرفت، فقط به خاطر این که کارش را به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست انجام داده: ابراز عقیده درباره یک کاراکتر و مساله با زبان کاریکاتور.»

آشفتگی و عصبانیت سلطنت طلبان از کاریکاتور رضا پهلوی

کاریکاتور مانا نیستانی

نیستانی در ادامه افزود: «بسیار کسانی که تا دیروز بابت کاریکاتورهایش (از شخصیت های نظام) درود به شرفش می‌فرستادند بابت این کار، مزدور رژیم، سفارشی‌کش ، گمراه، فریبکار، نفهم و بیسواد، کمونیست(!)خواندندش.»

او در بخش دیگری از این یادداشت، طرفداران سلطنت را مورد عتاب قرار داده و نوشت: «چه دموکراسی‌خواهی است که فقط نقد و هجو و صحبت و کاریکاتور درباره مخالفانمان را بر‌می‌تابد؟ چرا کارتونیستی که نگاه و موضعش درباره سران نظام مشخص است و دستکم صد پست در این باره دارد با اولین کارتون که با علائق و وابستگی‌های گروهی دیگر بازی و نقد می‌کند (حالا درست یا اشتباه) باید با انگ مزدوری و خیانت و … نواخته بشود؟! »

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان