جواد پیکار به عنوان سرپرست جدید وزارت شهرسازی و مسکن گماشته شد


جواد پیکار رییس عمومی اداره اراضی افغانستان از سوی رییس‌جمهور غنی به عنوان سرپرست جدید وزارت شهرسازی و مسکن گماشته شده است. یک منبع از ارگ ریاست‌جمهوری تایید می‌کند که به اساس تصامیم اخیر رییس‌جمهور، اداره اراضی افغانستان با وزارت شهرسازی و مسکن ادغام می‌گردد. منبع همچنان تایید کرد که آقای جواد پیکار، رییس عمومی اداره اراضی افغانستان به عنوان...

جواد پیکار به عنوان سرپرست جدید وزارت شهرسازی و مسکن گماشته شدجواد پیکار رییس عمومی اداره اراضی افغانستان از سوی رییس‌جمهور غنی به عنوان سرپرست جدید وزارت شهرسازی و مسکن گماشته شده است.

یک منبع از ارگ ریاست‌جمهوری تایید می‌کند که به اساس تصامیم اخیر رییس‌جمهور، اداره اراضی افغانستان با وزارت شهرسازی و مسکن ادغام می‌گردد. منبع همچنان تایید کرد که آقای جواد پیکار، رییس عمومی اداره اراضی افغانستان به عنوان سرپرست جدید وزارت شهرسازی و مسکن از سوی رییس‌جمهور گماشته شده است.

این در حالی است که اداره مستقل اراضی افغانستان مسوولیت مدیریت تمام زمین‌های افغانستان را به عهده داشت. یک منبع نزدیک به رییس‌جمهور دلیل ادغام این اداره با وزارت شهرسازی و مسکن را تنظیم بهتر امور شهری و سرعت در عمل، عنوان می‌کند.

حدود پنج ماه قبل، پس از استعفای سید سعادت منصور نادری وزیر پیشین وزارت شهرسازی و مسکن،‌ آقای روشان ولسمل معین امور شهری آن وزارت، در کنار وظیفه اصلی‌اش، سرپرستی این وزارت را به دوش گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما