ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد درهفته کتاب رایگان است


ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد درهفته کتاب رایگان است

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب از 24 آبان تا یکم آذرماه ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد رایگان است.

داوود پهلوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته کتاب امسال با شعار'حال خوش خواندن' درسراسرکشور برگزار می شود.
وی اظهارداشت: روز شمارهفته کتاب از 24 آبان ماه با عنوان کتاب، کتابخانه و مدرسه روز اول، کتاب، کتابخانه و مردم روز دوم و روزسوم کتابخانه و اهل البیت(ع)، کتابخانه و کودک وهمچنین کتابخانه مسئولان و اصناف نیز برای روزهای چهارم و پنجم، ششمین روزکتابخانه و گروه های خاص و روز پایانی با عنوان جشن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته کتاب در شهرستان بیان کرد: برگزاری برنامه ویژه توسط روشن دلان، شب شعریار مهربان، محفل انس با کتاب و مسابقه رادیویی و معرفی کتاب درطول هفته از رادیو بروجرد از مهمترین برنامه ها این ایام است.
پهلوان با اشاره به اینکه بروجرد دارای 13 کتابخانه عمومی است، اضافه کرد: پنج کتابخانه عمومی نهادی، هفت کتابخانه عمومی مشارکتی و یک کتابخانه عمومی آستان قدس رضوی در حال حاضر در این شهرستان فعال است.
7190/7273

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت