رئیس جمهور آمریکا کیست؟ ترامپ یا ملانیا !


رئیس جمهور آمریکا کیست؟ ترامپ یا ملانیا !

روزنامه وال استریت ژورنال به صراحت خبر اخراج معاون جان بولتون را در حالی منتشر کرده است که رسانه های دیگر آمریکایی هم پیش از این به دخالت های ملانیا در سیاست های آمریکا اشاره کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، روزنامه وال استریت ژورنال خبری از حال و هوای کاخ سفید منتشر کرده است که جنجال زیادی در رسانه های آمریکایی ایجاد کرده است. در این خبر آورده شده است که ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور فعلی آمریکا تصمیم گرفته جان بولتون معاون خود را اخراج کند. همسر ترامپ که در قانون اساسی آمریکا هیچ جایگاه حقوقی برای او تعیین نشده است خطاب به بولتون گفته است که معاون خودت را اخراج کند. وی معتقد است که میرا رکاردیل دیگر شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

پیش از این رسانه های آمریکایی خبرهایی برای کنار گذاشتن بعضی از مقامات کاخ سفید منتشر کرده بودند ولی وال استریت ژورنال با این خبر نوعی افشاسازی کرده است.

هفته گذشته جف سشنز وزیر دادگستری آمریکا به دستور ترامپ از سمت خود برکنار شد ولی معلوم نیست چقدر این تصمیم را خودش گرفته است.

نکته جالب تر را شبکه ان بی سی منتشر کرده که در گزارشی از اخراج جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید خبر داده بود. در این خبر به صراحت عنوان شده بود که وی به دلیل اختلاف با ملانیا ترامپ از سمت خود اخراج خواهد شد.

البته هیچ سندی مبنی بر دخالت ملانیا در تصمیمات تحریمی ترامپ علیه کشورهای مختلف از جمله روسیه و ایران و ... وجود ندارد ولی با این خبرهایی که از درون کاخ سفید منتشر می‌ شود معلوم است که خیلی هم بازی رئیس جمهور ترامپ هم تک نفره نیست.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید