اخطاریه شماره 75 چهارشنبه مورخ 97/08/23


اخطاریه شماره 75 چهارشنبه مورخ 97/08/23

پیرو اخطاریه شماره 74 سه شنبه مورخ 97/08/22، ورود سامانه جبهه ای از بعدازظهر امروز سبب بارش شدید باران توام با رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ می گردد. آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در مناطق مختلف...

اخطاریه شماره 75 چهارشنبه مورخ 97/08/23

پیرو اخطاریه شماره 74 سه شنبه مورخ 97/08/22، ورود سامانه جبهه ای از بعدازظهر امروز سبب بارش شدید باران توام با رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ می گردد. آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در مناطق مختلف به شرح زیر پیش بینی می‌شود:
بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 97/08/23: خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال بوشهر.
پنجشنبه مورخ 97/08/24: جنوب ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، نیمه غربی اصفهان، جنوب و شرق لرستان و شمال بوشهر.
جمعه مورخ 97/08/25: خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال بوشهر.
همچنین به سبب بارش شدید باران همراه با رعدوبرق از امروز بعدازظهر و روزهای پنج شنبه و جمعه غرب خلیج فارس مواج بوده، لذا توصیه می شود احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک بعمل آمده و بکارگیری قایقهای تفریحی و سبک جلوگیری شود. لازم به ذکراست طی همین مدت در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال فارس بارش برف و مه پیش بینی می شود، بنابراین اختلال در تردد جاده ها و گردنه های کوهستانی منتهی به آنها موجب کندی یا اختلال در ترافیک جاده ای این مناطق میشود.
از این رو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمانهای امدادی و مدیریت بحران بکار گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر