مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سمت خود ماندنی شد


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سمت خود ماندنی شد

اهواز – ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این استان ماندنی است و به هیچ عنوان از سمتش برکنار نمی شود.

مسعود سلطانی ‌فر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از استخر قدس اهواز در خصوص این که موضوع برکناری افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و حضور او در وزارتخانه صحت دارد به خبرنگار ایرنا گفت: مدیرکل جوان و با انگیزه استان محکم در جای خود ماندنی بوده و به کارش ادامه می ‌دهد.
وی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سال های 95 و 96 به عنوان برترین اداره کل کشور شناخته شد افزود: حیدری از مدیران برجسته و فعال وزارت ورزش و جوانان است و عملکرد درخشان او در 2 سال اخیر بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر مدیریت استان به خوبی توانسته است از منابع دولتی و بخش خصوصی بهره لازم را ببرد و در کنار بهره برداری از پروژه های جدید، پروژه های قدیمی ورزش استان را با سرمایه گزاری بخش خصوصی بازسازی کند.
سلطانی فر گفت: با توجه به سرمایه گزاری های به عمل آمده و استعدادهای درخشانی که در بین جوانان این استان وجود دارد آینده خوبی در انتظار ورزش خوزستان است.
9879/6064

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!