راههای سفید شدن پوست جنین


راههای سفید شدن پوست جنین

رنگ پوست نوزاد، بهترین معرف کبد و غدد داخلی مادر است...

اگر می خواهید کودک تان رنگ و پوست خوب و کبد سالمی داشته باشد باید در زمان بارداری به سراغ دوست های کبد چون روغن زیتون بروید. برای زیبا شدن و خوش رنگ شدن نوزاد در دوران بارداری روغن ماهی ، کره ، روغن نباتی ، خیار ، کاسنی ، کاهو ، هویج ، عناب ، زرشک و نعنای دم کرده بخورید . میوه و سبزیجاتی که دارای ویتامین ث هستند در رنگ و روی نوزاد موثر است و باعث زیبا شدن نوزاد می شود.
راههای سفید شدن پوست جنین
اگر می خواهید نوزاد تان مو مشکی باشد
برای مشکی شدن موی سر نوزاد باید به سراغ ویتامین D بروید. بودن زیر حرارت آفتاب و خوراکی هایی که ویتامین دی دارند می تواند در مشکی شدن موهایتان تاثیر بگذارد. استفاده از غذاهایی با مواد گوگردی چون پیاز، سفیده تخم مرغ، خیار، ترب، کلم و شنبلیله باعث مشکی شدن موی نوزاد می شود.

اگر می خواهید پوست نوزاد تیره شود
خوردن غذاهای فاسد و گوشتی که باعث ایجاد مسمومیت می شود، باعث تیره و زرد شدن رنگ نوزاد می شود. پرخوری و خوردن غذاهای یکنواخت و تکراری رنگ نوزاد را تیره می کند. علاوه بر آن مواردی چون سیگار کشیدن، استشمام دود زغال و بودن در خانه های پرجمعیت باعث تیره شدن رنگ نوزاد می شود.
راههای سفید شدن پوست جنین
اگر می خواهید نوزادتان مو بور باشد
در شرایط زیر ممکن است ویتامین D به جنین نرسد و موی نوزاد بور شود:
مادر باردار زیاد جلوی نور آفتاب نباشد.
مادر باردار زیاد حمام کند.

اگر می خواهید نوزادتان مو سرخ باشد
اگر آفتاب به میزان کافی به بدن مادر باردار نرسد یا ویتامین D لازم دریافت نکند، موی نوزاد سرخ می شود و پوست او چربی کمی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا