کشیدن تریلی های 110 تنی توسط لندرور دیسکاوری | فیلم


یکی از شاخصه های مهم خودروهای شاسی بلند به قدرت موتور و توانایی کلی خودرو در یدک کشی مربوط می شود.در سال های گذشته بسیاری از سازندگان این دسته از خودروها، برای نمایش برتری محصولات خود اقدام به بکسل کردن بارها و اجسام بسیار سنگین کرده اند. کمپانی لندرور نیز همواره تاکید ویژه ای بر روی قابلیت کشش بار تولیدات خود دارد، به همین جهت با انجام تست های...

یکی از شاخصه های مهم خودروهای شاسی بلند به قدرت موتور و توانایی کلی خودرو در یدک کشی مربوط می شود.در سال های گذشته بسیاری از سازندگان این دسته از خودروها، برای نمایش برتری محصولات خود اقدام به بکسل کردن بارها و اجسام بسیار سنگین کرده اند.

کمپانی لندرور نیز همواره تاکید ویژه ای بر روی قابلیت کشش بار تولیدات خود دارد، به همین جهت با انجام تست های مختلف و تهیه کلیپ های تبلیغاتی سعی می کند رقبا را به چالش بکشاند.برای مثال ژوئن سال قبل بود که این خودروساز انگلیسی با بکسل کردن یک قطار ۱۰۰ تنی توسط دیسکاوری اسپورت سر و صدای زیادی به پا کرد.

کشیدن تریلی های 110 تنی توسط لندرور دیسکاوری | فیلم

دیسکاوری | تگ

پس از یک سال تیم تبلیغاتی لندرور این بار به صحرای استرالیا سفر نموده و در یک تست مشابه دیگر ظرفیت حمل بار دیسکاوری جدید را به رخ کشیده است. به جای قطار، در این تست از یک کشنده سنگین به همراه هفت تریلر استفاده شده که در مجموع وزنی برابر با ۱۱۰ تن دارند.دیسکاوری حاضر در تست مذکور از یک موتور دیزلی ۳ لیتری V6 با ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره برده و طبق اطلاعات رسمی قادر است تا ۳۵۰۰ کیلوگرم بار را به دنبال خود بکشد.

ظرفیت کشش بار همیشه یکی از ویژگی های مهم DNA دیسکاوری بوده و وزن حمل شده در این تست فقط نیمی از داستان است. بکسل کردن یک کشنده سنگین با هفت تریلر که به خاطر تعداد زیاد اکسل ها اصطکاک زیادی با سطح جاده دارد، یک دستاورد بسیار بزرگ است.

(۳۲۲)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند