به گزارش پارس نیوز، 

اگر برای انتقال فایل های خود از طریق بلوتوث و دیگر فناوری های کم سرعت خسته شده اید، بهترین راه استفاده از وای فای برای این کار می باشد. فناوری وای فای سرعتی بالای 200 برابر سایر تکنولوژی ها دارد. شما می توانید با دانلود شیریت مشکل انتقال فایل های خود را برای همیشه حل کنید. به این علت که با استفاده از شیریت هم سرعت را چندین برابر قبل کرده اید و هم فاکتور بسیار مهم دیگری به نام امنیت را به آن اضافه کرده اید. در شیریت فایل ها با سرعتی باور نکردنی و به صورت صحیح و سالم به مقصد می رسند.

برای استفاده از این نرم افزار کاربردی ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای انتقال فایل ها به تلفن همراه یا دستگاه های هوشمند دیگران، باید حتما نرم افزار شیریت بر روی هر دو دستگاه نصب شده باشد وگرنه این امکان میسر نمی باشد. اما نگران سیستم عامل دستگاه ها نباشید چرا که این موضوع اهمیتی نداشته و می توانید از شیریت نصب شده بر روی تلفن همراه خودتان به تمام دستگاه ها با سیستم عامل های مختلف که شیریت بر روی آن ها نصب شده است فایل های مد نظرتان را ارسال کنید.

نقد اپدیت شیریت و اپلیکیشنهای موبایل ابان 97

برای برقراری ارتباطی ایمن و رایگان با دوستان و اطرافیان خود می توانید از مسنجرها کمک بگیرید. مسنجرها یا همان پیام رسان ها وظیفه انتقال پیام رایگان بین سرورهای مختلف را بر عهده دارند. تلگرام همیشه جزء برترین پیام رسان های موجود بوده است اما به این نکته توجه داشته باشید که همیشه کامل ترین آپدیت تلگرام را دریافت نمایید و سعی کنید از بهترین نسخه موجود این پیام رسان کمک بگیرید. تمامی امکانات پیام رسان تلگرام رایگان می باشد و برای استفاده از این نرم افزار محبوب نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

تلگرام به همان شکل سنتی خود در حال حرکت است و در این مسیر نیز همواره به رضایت کاربران مختلفش اهمیت می دهد. شاید اگر به چند سال قبل برگردیم کسی فکرش را هم نمی کرد که برای جذب مخاطبین بیشتر در حوزه نرم افزاری، شرکت های تولید کننده نرم افزار به خصوص نرم افزارهای موبایلی مجبور شوند برنامه های خود را به صورت کاملا رایگان انتشار دهند. اما امروزه این یک امر عادی و مرسوم است و هر شرکت معتبر نرم افزاری برای محبوبیت بیشتر و همچنین کسب درآمد بالاتر نرم افزارهای خود را به صورت کاملا رایگان عرضه می کند که تلگرام نیز از همین قاعده پیروی می کند.

نقد اپدیت شیریت و اپلیکیشنهای موبایل ابان 97

با استفاده از برخی از اپلیکیشن ها می توان چندین ویژگی را در یک جا و در کنار هم در اختیار داشت. معمولا این کاربرد ها و ویژگی ها از نظر موضوعی به هم نزدیک می باشند و همین امر باعث می شود بتوانند در یک جا کنار هم قرار بگیرند. پس از دانلود جدیدترین روبیکا نیز شما به مجموعه ای از کاربردهای نزدیک به هم دسترسی خواهید داشت. این همه کاربرد در کنار هم باعث شده است نرم افزار روبیکا لقب همه کاره را به خود اختصاص دهد.

در روبیکا می توانید جدیدترین سریال ها و فیلم های سینمایی را به صورت کاملا رایگان مشاهده کنید. این فیلم ها توسط بزرگان این حوزه مانند فیلمینو، فیلم نت و آیو در اختیار روبیکا قرار گفته اند. از دیگر امکانات رایگان و جذاب روبیکا می توان به بخش شبکه اجتماعی آن اشاره کرد که شما به عنوان یک کاربر می توانید با دوستان و آشنایان خود و حتی افراد غریبه نیز در ارتباط باشید و با انتشار پست های مختلف کارهای روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید به صورت روزانه در پیش بینی های مختلف مانند پیش بینی های فوتبال در لیگ های معتبر دنیا شرکت کنید و با کسب امتیازات بالا از جوایز ویژه ای برخوردار شوید.

اما همان طور که اشاره شد یکی از مهم ترین و شاید مهم ترین ویژگی های یک پیام رسان که باعث جذب مخاطبین بیشتر به سمت آن می شود، رایگان بودن آن می باشد. در اینترنت نیز پیام رسان های زیادی به صورت رایگان موجود هستند که آخرین نسخه نرم افزار وایر مسنجر نیز یکی از آن ها می باشد. وایر مسنجر به قدری قدرتمند است که به راحتی این پتانسیل را دارد در آینده ای نزدیک بهترین پیام رسان دنیا باشد. طبق آمار گفته شده این پیام رسان معمولا در تمامی کشور ها جزء 10 پیام رسان برتر می باشد.

وایر مسنجر با فراهم سازی بستری آرام، روان، شیک و ساده سعی دارد مخاطبین خود را در رده های سنی مختلف راضی نگه دارد. با وجود این که اهمیت دادن به سلایق مختلف و راضی نگه داشتن تمام افراد تقریبا کار غیر ممکنی است، اما وایر مسنجر در این حوزه قوی عمل کرده است و اکثر کاربران این پیام رسان خارجی از رضایت بالایی در مورد این مسنجر برخودار هستند. با آمدن آپدیت های جدیدتر، از این اپلیکیشن بیشتر خواهیم شنید.

رایگان بودن به عنوان اولین و مهم ترین ویژگی یک پیام رسان اهمیت دارد اما نباید از سایر ویژگی ها نیز غافل شد. تلگرام با انتشار API خود برای برنامه نویسان این بار نه تنها کاربران خود بلکه برنامه نویسان دنیا را نیز شگفت زده کرد. با انتشار آپدیت برنامه کاربردی فیلگرام، تمام نگاه ها به سمت این اپلیکیشن ایرانی برگشت. تلگرام غیر رسمی که با ویژگی های ممتاز جلب توجه می کرد. فیلگرام با پروکسی داخلی و عبور از فیلترینگ توانست مخاطبین ایرانی زیادی را نیز به سمت اپلیکیشن خود بکشاند.

فیلگرام با بهره گیری از کدهای آماده تلگرام و اضافه کردن ویژگی هایی منحصر به فرد به آن، یک نسخه کامل شده از این پیام رسان محبوب را انتشار داده است. در فیلگرام می توانید محیط گفت و گوی داخل نرم افزار را به هر صورتی که دوست دارید تغییر بدهید. برای گفت و گوهای شخصی خود قفل گذاشته و هر زمان که نیاز داشتید این قفل ها را بر دارید. همچنین در محیط نرم افزاری فیلگرام می توانید از زبان فارسی بهره ببرید و با ساخت قالب های جذاب، شکل و شمایل این محیط را به هر نحوی که می خواهید تغییر دهید.