ورزشگاه مدرن باشگاه فولاد خوزستان افتتاح شد


ورزشگاه مدرن باشگاه فولاد خوزستان افتتاح شد

اهواز - ایرنا - ورزشگاه فولاد خوزستان روز سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌ برداری رسید.

افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت:عملیات اجرائی این طرح از سال 1387 در زمینی به مساحت 22 هکتار آغاز شد که بعد از 10 سال امروز سه شنبه به بهره برداری رسید.
وی افزود: برای اجرای این طرح ورزشی عظیم که مجهز به تکنولوژیهای روز دنیاست بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان، بهره‌مندی از چمن خارجی و نیز مسقف بودن از ویژگیهای ممتاز این ورزشگاه به حساب می آید.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چادرهای مخصوص سقف این ورزشگاه 27 هزار نفری از کشور آلمان خریداری شده است.
به گفته وی ورزشگاه فولاد آرنا دارای چهار رختکن و 2 اتاق کنترل دوپینگ است و تعبیه نورافکن‌ های ورزشگاه در دور تا دور سقف ورزشگاه زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.
حیدری اظهار داشت: هوشمند بودن صندلی‌ها یکی از ویژگیهای ممتاز این ورزشگاه است و بلیت‌ فروشی آن نیز 100 درصد به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و رنگ صندلی های ورزشگاه نارنجی، قرمز و سفید است.
وی گفت: همچنین این ورزشگاه دارای سه زمین چمن طبیعی علاوه بر زمین اصلی ورزشگاه است و یک استخر سرپوشیده به مساحت سه هزار متر مربع برای کمک به ریکاوری ورزشکاران پس از مسابقه نیز در آن ساخته شده است.
وی گفت: همچنین یک سالن سرپوشیده به مساحت سه هزار و 900 مترمربع در مجموعه ورزشی برای تمرین تکنیک‌ های فوتبالی در هوای گرم خوزستان، سالن اجتماعات به ظرفیت 180 نفر، سالن‌ های رختکن مجزا و مجهز به دوش، سرویس‌ بهداشتی، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بهداری به مساحت 400 مترمربع با امکانات کافی، بخش رادیولوژی با امکانات لازم، جایگاه VIPویژه میهمانان و شخصیت‌‌ ها با امکانات مناسب، رستوران به مساحت 750 مترمربع و جایگاه ویژه خبرنگاران از دیگر قسمتهای این ورزشگاه است.
این ورزشگاه که از آن می‌ توان به عنوان مدرن ترین ورزشگاه آسیا نیز نام برد، دارای رمپ‌های مارپیچ برای ورود و خروج تماشاگران به ویژه هواداران معلول است.
9879/6064

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !