درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و لندروور دیفندر!


درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و لندروور دیفندر!

تقریباً روزی نیست که خبری از درگ های جذاب برگزار شده در سراسر جهان را خدمت شما عزیزان تقدیم نکنیم! دیدن مسابقه شانه به شانه‌ی خودروهای روز دنیا کاملاً هیجان‌انگیز است. البته اکثر اوقات شاهد مسابقه‌ی منصفانه بین خودروها هستیم اما گاهی اوقات نیز موارد جالبی به چشم می‌خورد. برای مثال قبلاً دیده‌ایم که یک... نوشته درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و...

تقریباً روزی نیست که خبری از درگ های جذاب برگزار شده در سراسر جهان را خدمت شما عزیزان تقدیم نکنیم! دیدن مسابقه شانه به شانه‌ی خودروهای روز دنیا کاملاً هیجان‌انگیز است. البته اکثر اوقات شاهد مسابقه‌ی منصفانه بین خودروها هستیم اما گاهی اوقات نیز موارد جالبی به چشم می‌خورد.

درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و لندروور دیفندر!
برای مثال قبلاً دیده‌ایم که یک آئودی RS3 الکتریکی توانسته پورشه 911 GT2 RS را در مسابقه‌ای غیرعادی شکست دهد و همچنین مرسدس-ای ام جی GT رودستر هم تلاش کرده پهباد را شکست دهد! حتی مسابقات عجیب‌تری هم برگزار شده که طی آن شاهد مسابقه تسلا با جنگنده، سوپربایک، خودروی فرمول 1 و هواپیمای تجاری بوده‌ایم. شاید این درگ ها از نظر برخی افراد بی‌معنی باشند اما قطعاً هیجان‌انگیز هستند.

درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و لندروور دیفندر!
البته این بار شاهد درگ دو نمونه از متفاوت‌ترین خودروها هستیم. یک دستگاه هوندا سیویک تایپ R آبی‌رنگ در برابر لندروور قرار گرفته است. منظور ما رنجروور ولار و یا رنجروور اووک و یا حتی رنجروور اسپورت SVR نیست! هاچبک داغ ژاپنی‌ها باید با یک دیفندر 70 ساله مسابقه دهد! بله درست است. قدیمی‌ترین محصول لندروور در برابر یکی از جذاب‌ترین هاچبک‌های بازار قرار گرفته است.


خب پیش از آنکه پیش‌داوری کرده و سیویک را برنده بلامنازع بدانیم بهتر است نگاهی به مشخصات هر دو خودرو داشته باشیم.

درگ غیرمنتظره هوندا سیویک تایپ R و لندروور دیفندر!
سیویک تایپ R قدرت 316 اسبی و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.8 ثانیه‌ای دارد که آن را به خودرویی سریع بدل کرده است.


اما دیفندر 8 سیلندر نیز دست و پا بسته نبوده و خروجی پیشرانه آن 400 اسب بخار است. دیفندر حتی با این بدنه‌ی غیر آئرودینامیک خود می‌تواند در عرض 5.6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که به‌طور سورپرایز کننده‌ای سریع‌تر از سیویک تایپ R می‌باشد.
خب با توجه به این مشخصات، نظر شما درباره‌ی خودروی برنده چیست؟ پس از مشاهده‌ی ویدئو نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی؛ تولید وطنی افغانستان با بُشکه!