فیلم‌برداری دیوید هاربر برای فصل سوم سریال Stranger Things به پایان رسید


فیلم‌برداری دیوید هاربر برای فصل سوم سریال Stranger Things به پایان رسید

فیلم‌برداری ستاره ی سریال Stranger Things ، «دیوید هاربر» (David Harbour)، برای فصل سوم این سریال به طور رسمی به پایان رسید.  هاربر در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که در آن با سیبیل «کلانتر هاپر» (Sheriff Hopper) خداحافظی و اتمام فیلم برداریش برای فصل سوم سریال Stranger Things را اعلام کرد. محتوای کپشن پست او این است: تمام شد. همگی با سیبیل...

فیلم‌برداری ستاره ی سریال Stranger Things ، «دیوید هاربر» (David Harbour)، برای فصل سوم این سریال به طور رسمی به پایان رسید.

هاربر در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که در آن با سیبیل «کلانتر هاپر» (Sheriff Hopper) خداحافظی و اتمام فیلم برداریش برای فصل سوم سریال Stranger Things را اعلام کرد. محتوای کپشن پست او این است:

تمام شد. همگی با سیبیل خداحافظی کنید. اگر می‌خواهید در مدت زمانی که من نیستم از وضعیت «هاوکینز» (Hawkins) با خبر باشید، با «گری» (Gary) در ارتباط باشید. او نمی‌تواند دهانش را بسته نگه‌دارد.

بعضی از همکاران هاربر به تازگی در حال فیلم برداری صحنه هایی از قسمت آخر فصل سوم سریال که به نظر مهم می‌آیند، دیده شده‌اند. هاربر اشاره کرده است که فصل جدید سریال Stranger Things از بعضی فیلم‌های حماسی الهام گرفته است، البته او نام هیچ فیلمی را آشکار نکرد.

اگر طرفدار واقعی سریال Stranger Things هستید و واقعا می‌خواهید بدانید چه خبر است، من پیشنهاد میکنم که به فیلم های برتری که در سال 85 میلادی منتشر شدند، که تعدادشان هم کم نیست، نگاهی بیاندازید. به لیست این فیلم ها دقت کنید و به سناریو‌هایی که ممکن است از آن‌ها استفاده کرده باشیم، فکر کنید. گمان می‌کنم که شما هم ارتباط ویژه‌ای که این فصل با سال 1985 دارد را خواهید دید. ما در این فصل چیز‌های مختلفی را امتحان می‌کنیم، و ریسک های زیادی می‌کنیم که امیدوارم خوب از آب دربیایند. ما داریم وارد حیطه های کاری می‌شویم که قبلا تجربه نکرده‌ایم و این خیلی هیجان انگیز است.

هنوز تاریخ رسمی برای پخش Stranger Things 3 اعلام نشده است، ولی «شان لیوای» (Shawn Levy) تهییه کننده ی این سریال، اشاراتی به اتفاق‌هایی که در این فصل و فصل‌های بعدی می‌افتند کرده است.

ما برای اتفاقاتی که در فصل 4 می‌افتد برنامه‌های خوبی داریم. فصل 4 حتما ساخته خواهد شد. احتمال اینکه فصلی بعد از آن هم ساخته شود زیاد است ولی این تصمیم هنوز قطعی نیست. بخشی از شلوغی و سرگرمی این سریال در این است که وقتی «دافرها» (the Duffers)، نویسنده‌ها، و ما تهییه کنندگان طرح کلی یک فصل را می‌ریزیم، دافر‌ها در‌واقع از زمان نوشتن برای بازبینی و بررسی دوباره تمامی ایده های قبلی استفاده می‌کنند. بنابراین، اگرچه ما در ابتدا بیشتر اتفاقات مهم سریال را می‌دانیم، همیشه آمادگی تغییر و سورپرایز‌های جدید را داریم، چون اگر دافر‌ها در زمان بازنویسی به ایده های جدید و جالبی برخورد کنند، ما از آن ایده ها استفاده می‌کنیم تا داستان هیجان‌انگیزتری به‌وجود بیاوریم. من شکی ندارم که فصل سوم هم همین روند را در پیش خواهد گرفت.

امسال برای اولین بار، نتفلیکس روز ششم نوامبر را روز Stranger Things معرفی کرده و برای جشن گرفتن این مناسبت، ویدیویی از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل 3 این سریال منتشر کرده است.

آیا شما هم برای فصل 3 سریال Stranger Things هیجان زده هستید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم‌برداری دیوید هاربر برای فصل سوم سریال Stranger Things به پایان رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان