بزرگترین رویداد فرهنگی و معنوی قزوین آغاز به کار کرد


بزرگترین رویداد فرهنگی و معنوی قزوین آغاز به کار کرد

قزوین - ایرنا - کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و معنوی سال قزوین روز یکشنبه در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین شروع شد.

به گزارش ایرنا، این کنگره با هدف پاسداشت جایگاه رفیع سه هزار شهید استان قزوین با پنج اجلاسیه ای فرهنگیان، دانشجویان،دانش آموزان،جامعه زنان و اجلاسیه نهایی برگزار می شود.
در اجلاسیه نخست این کنگره که به فرهنگیان اختصاص دارد، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی و سرلشگر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی از میهمان و مسئولان ویژه آیین افتتاحیه بوده و به سخنرانی خواهند پرداخت.
خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر میهمانان ویژه این مراسم به شمار می روند.
در حاشیه این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی نیز 2 نمایشگاه ویژه برپا شده اند که به جذابیت ها و مزیت های این کنگره افزوده است.
نمایشگاه رسم پروانگی که تا آخر آبان ماه فعال است با موضوع ایثار و شهادت و بازسازی مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس برپا شده و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را مقابل دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
در کنار آن همچنین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای و موشکی کشور با اختصاص 20 غرفه برپا شده است که بازدیدکنندگان را با بخشی از پیشرفت های علمی و دفاعی میهن اسلامی آشنا می کند.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین 20 تا 24 آبان ماه برگزار می شود.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه